Названа часта помилка водіїв при запуску двигуна автомобіля

0
1630

У більшості сучасних автомобілів в перші моменти після запуску запалювання відбувається автоматичне підстроювання електроніки, яку багато автолюбителів зупиняють шляхом перекладу ключа в положення «Старт», що робити вкрай не рекомендується.

Особливо це актуально в зимовий час, коли електроніка після збору інформації з датчиків зупиняє вибір на одному з алгоритмів сумішоутворення, щоб запустити силову установку автомобіля. При цьому якщо поспішити і швидко завести машину, електроніка бере значення усереднених показників, а це, в свою чергу, може стати причиною того, що недогорілі пари бензину будуть викинуті в каталізатор.

«Наслідки від неправильного функціонування при щоденних пусках поступово накопичуються і цілком можливо, що в підсумку позначаться на ресурсі каталізатора», – вважають експерти журналу.

Читайте також  Експерти назвали 5 мінусів АКП в зимовий період

Особливо небезпечно така поведінка для власників автомобілів з дизельними двигунами, оскільки в результаті швидкого запуску двигуна пальне може залишитися в циліндрах, що спровокує їх нерівномірну роботу, а фільтри засмічуватись продуктами розпаду солярки.

Нагадаємо, раніше фахівці розповіли, як не вбити в морозну погоду турбований силовий агрегат. Слід підкреслити, що турбодвигуни в основному забезпечують хорошу динаміку і відрізняються економічністю, але дуже чутливий.

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.