Названо 8 найневдаліших німецьких автомобілів (фото)

0
224

Ці 8 моделей заплямували репутацію найбільшого виробника в Європі. Німецька автомобільна промисловість завжди асоціювалася з якістю, надійністю і інноваційними технологіями. Але і у неї є свої невдачі. Деякі з них викликані технологічними помилками, інші – недоліками дизайну, а треті просто тому, що ринок не був готовий для розглянутих моделей. Так чи інакше, ось вісім автомобілів, які залишили пляма на автомобільній репутації Федеративної Республіки.

Трабант

Історія автомобільної марки з колишньої НДР розпочалася 8 листопада 1957, коли на заводі в Цвікау почалося виробництво першого Trabant P50. Назва походить від старого німецького слова «супутник» – на честь запуску на орбіту радянського «Супутника».
З самого початку все пішло не за планом. Автомобіль кілька разів переробляли, щоб він виглядав красиво і сучасно, але виникають інші проблеми. Основні з них – слабкі і технологічно застарілі двотактні двигуни, а також відсутність бензонасоса. Це компенсується силою тяжіння – просто танк знаходиться над двигуном. Але зайва вага погіршує поведінку на дорозі.

Також машину критикують за використання фенопласту для кузова.
Однак більша частина негативної слави Траби пов’язана з холодною війною – для автомобілів зі Сходу є сенс постійно висміювати на Заході. Правда в тому, що Trabant – це настільки проста машина, яку може собі дозволити бідна ресурсами економіка НДР. У 50-х і цілком західні моделі мають аналогічні двигуни малої потужності і мініатюрні габарити.

Проблема в тому, що Трабант майже не змінився навіть тридцять років тому. Якщо вважати P601, що прийшов на зміну P50, було продано більше 2,8 мільйона одиниць. Найцікавіше, що цей автомобіль пережив навіть саму НДР, оскільки його виробництво було зупинено в 1991 році, через рік після об’єднання Німеччини.

Mercedes-Benz A-Клас

В чому різниця між професіоналом і аматором? Перший, навіть якщо помиляється, завжди шукає і знаходить спосіб її виправити. Особливо це актуально для компанії Mercedes-Benz, де в 90-х роках минулого століття було вирішено піти по новому шляху. Ідея полягає в тому, щоб створити перший серійний автомобіль марки з переднім приводом і розмістити його де-небудь в сегменті A або B.

У Штутгарті серйозно ставляться до цього завдання. Підлога в вагоні типу «бутерброд», тобто подвійна, з метою підвищення безпеки водія і пасажирів. Таким чином, при лобовому ударі двигун і трансмісія рухаються під педалями, а не в салоні.
Однак рішення створює проблему з центром тяжіння машини. А під час одного з перших «лосиних тестів» (подолання перешкод) W168 перекинувся, за кермом був шведський журналіст. Історія швидко стала надбанням громадськості, за нею послідували інші подібні події.

Шкоди репутації компанії дуже великий, і Mercedes спочатку не хотів визнавати свою помилку. Однак здоровий глузд перемагає і продажу припинені на 3 місяці, а всі продані на даний момент автомобілі – 2600 одиниць, були відкликані в сервіс. Модель відразу комплектується ESP, перенастраивается підвіска, змінюються шини.
Таких промахів більше немає, але пляма на зображенні моделі – це факт і його не можна прибрати. Тому після перших двох поколінь Mercedes відмовився від початкової концепції і перетворив A-Class в класичний хетчбек.

Volkswagen New Beetle

Оригінальний Beetle – один з найпопулярніших автомобілів в історії, але якою б успішною не була модель, в якийсь момент її потрібно оновити. Ось чому перед інженерами і дизайнерами Volkswagen стоїть дуже непросте завдання – омолодити Beetle, нічого не зіпсувавши. Вони зазнають невдачі на своєму першому етапі – зовнішності.

Виробництво оновленої версії почалося в 1997 році, а вже через рік автомобіль відправили підкорювати Північну Америку. Потенційні покупці (в основному чоловіки) досить спокійно ставляться до довгоочікуваної машині. Причина в тому, що New Beetle занадто жіночний зовні, а технічно повністю відрізняється від оригіналу – привід уже передній, двигун теж перенесений вперед. Таким чином, автомобіль стає одним з безлічі подібних на ринку.

У компанії швидко зрозуміли, що зовнішній вигляд автомобіля повинен бути більш агресивним, і з першого фейслифтинга конструктори усунули недоліки. Це добре позначається на продажах, які значно збільшуються. Але цього недостатньо, щоб врятувати Жука.

Mercedes-Benz C-Клас Купе

Серед творінь альянсу Daimler-Chrysler Mercedes-Benz C-Class Coupe (W203), який є одним з найбільших провалів в історії модельного ряду. Ідея купе C-класу ясна – такі автомобілі користуються великим попитом в США, і очікування є розумною ціною, щоб зробити їх там бестселером.

Однак в підсумку W203 виявився помилкою – і в Америці, і в Європі. І що найдивніше, причина тому – надійність.

Ця модель з’явилася на піку двох тенденцій – гарячкового зниження витрат, що застосовувався тодішнім начальником Юргена Шремп, і все більш широкого використання електронних компонентів. Електрична система W203 постійно перевантажена, і часто індикатори на приладовій панелі спалахують без будь-яких реальних пошкоджень.

Також є проблеми з запалюванням і блокуванням автомобіля. Скупчення води викликає іржу елементів кузова навколо лобового скла. А коли намокає електронний блок, все стає ще серйозніше і іноді виходить з ладу двигун.

Кондиціонер, який через свою конструкції швидко виходить з ладу, теж, виявляється проблемним. І його ремонт або заміна, крім того, що він не дешевий, ще й досить складний. Також трапляються дефекти ременів безпеки і педалей. Всі вони були видалені під час першого фейслифтинга моделі, але це не врятувало її від поломки.

Audi A2

В 1999 році на Франкфуртському автосалоні дебютував Франкфурт А2, який фактично є двійником концепту A12, знову показаного там двома роками раніше.
З самого початку зрозуміло, що проект зі створення високотехнологічного автомобіля з алюмінієвим кузовом буде досить дорогим, але Audi грає «ва банк» і запускає модель в серійне виробництво. Робить ставку на низьку витрату палива, а також на безліч інших нестандартних технічних і дизайнерських рішень.

Привід найекономічнішою версії покладено на 3-циліндровий турбодизель, який завдяки спеціальним шинам і системі «старт-стоп» споживає всього 3 л / 100 км.
Насправді, з інженерної точки зору, A2 – це зовсім не провал. Це один з кращих винайдених малолітражок, який навіть сьогодні перевершує більшість конкурентів в цьому сегменті по практичності, комфорту і якості виконання. Додайте хорошу динаміку і економічні двигуни, і все виглядає просто чудово.

Є тільки одна проблема: ціна. На більшості ринків A2 коштує 25 000 доларів США. Навіть сьогодні високий для такої компактної машини. І в той час це було шокуючим фактом: на кілька тисяч більше Mercedes-Benz A-Class. Фактично, A2 коштує стільки ж, скільки і A4 набагато більшого розміру. Через низький попит виробництво припинилося в 2005 році.

BMW 7 серії

Це тільки четверте покоління «сімки» E65, що дебютувала на ринку в 2001 році. Багато в чому це був один з найдосконаліших автомобілів того часу з безліччю інновацій, таких як електронний ключ. В динаміці він також пропонує більше, ніж його вічний конкурент – S-Клас.

На жаль, складні системи також означають високу схильність пошкоджень. БМВ взагалі не має репутації сверхнадежной марки, але навіть на цьому тлі E65 виділяється. Проблеми з дверима, з фарами, з електронним блоком управління. Але все це не мало б значення, якби машина виглядала інакше.

The Week та Five тієї епохи були проголошені більшістю фанатів двома найпотворнішими BMW в історії (хоча в обох є свої шанувальники). Цікаво, що через появу E65 тодішній головний конструктор BMW Кріс Бенгель був звільнений і більше не повернувся в автомобільний світ. На його місце був призначений його заступник Адріан ван Хойдонк, який … є автором дизайн-проекту E65. Ван Хойдонк керував дизайном баварців донині в якості старшого віце-президента.

Фольксваген Фаетон

Фердинанд Піх, який в той час керував концерном, був відомий як перфекціоніст з надзвичайно амбітними ідеями. За допомогою Phaeton він хоче створити кращий лімузин в світі і ставить своїх інженерів в список свідомо складних завдань.
В їх честь ми повинні сказати, що вони надійшли добре. В результаті вийшов високотехнологічний, швидкий і комфортабельний автомобіль, який дійсно не поступається S-класу або BMW 7 серії.

Але є і кілька проблем. Більш багаті версії використовують горезвісний складний і дорогий двигун W12, розроблений для Bentley. Ціна як на машину, так і на її обслуговування така ж, як і на розкішну модель, але на емблемі написано те саме, що і на припаркованому поруч Polo. Я також наполягав на чистому, простому дизайні, який не залучав би занадто багато уваги. Ідея полягає в тому, щоб автомобіль був націлений на успішних людей, які, однак, не хочуть виділятися своїм успіхом. Але виявляється, таких людей немає. Phaeton, хоча і дуже хороший як автомобіль, є одним з найдорожчих ринкових провалів за всю історію.

Maybach

У 1990-х роках конкуренти почали звертати увагу на сегмент ультра-люкс: Volkswagen придбав Bentley, а BMW придбала права на бренд Rolls-Royce. Daimler вирішив помститися, розбивши ім’я Maybach до Другої світової війни.

У 1997 році відроджений бренд був готовий зі своїм першим автомобілем в двох варіантах – колосальний, названий 62, і більш компактний, 57 (більш компактний тільки в особливому значенні Maybach, тому що автомобіль більш ніж на півметра довша, ніж S-клас).

Інженери доклали чимало зусиль, і автомобіль вражає безліччю інновацій, в тому числі відкидається заднім сидінням і електролюмінесцентний дахом. Ціни також повністю відповідають скандальним стандартам цього сегмента. Але якось маркетинговому відділу не вдається нав’язати цю машину. Клієнти раді платити астрономічні ціни на Rolls-Royce і Bentley, але, схоже, вони не хочуть робити це для Maybach. На вторинному ринку ціна цього автомобіля б’є всі рекорди – через три роки автомобіль зазвичай втрачає 90% своєї вартості.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!