На українців чекає велика електрифікація. Наступного року в нашій країні має з’явитися щонайменше десяток нових електромобілів. Так, можливо, не всі вони будуть представлені в Україні офіційно. Але розповсюдження цих моделей навряд чи зупинять такі формальності. Цю тезу добре підтверджує популярна в Україні Tesla, яка місцевого представництва немає досі.
Найбільше електрокарів слід чекати з Європи. До серійного виробництва повноцінних електричних автомобілів нарешті дозрів Volkswagen. Не відстають від нього і французи – Peugeot та Renault. Перший електрокар з’явився навіть у румунської Dacia, яка добре відома в Україні завдяки таким моделям, як Logan та Duster (в нашій країні продаються під брендом Renault).
В решті решт отримає офіційну місцеву прописку і електромобіль Nissan. Але мова зовсім не про Leaf. Японці вирішили дебютувати в Україні з іншою моделлю. На наш погляд, більш цікавою.
Отже, MMR представляє добірку кращих електромобілів, які з’являються в нашій країні наступного року.
Nissan Ariya вже анонсовано на українському сайті компанії. Тож «Арія» буде продаватися в Україні офіційно. Це перший електричний «офіціал» Nissan в нашій країні. Хоча Leaf продається вже багато років. Але чомусь японці так і не наважилася розпочати його продажі «по білому».
Залежно від модифікації кросовер оснащується батареєю ємністю 63 або 87 кіловат-годин, одним або двома електромоторами (на передній і задній осі) і переднім або повним приводом. Запас ходу варіюється від 360 до 500 кілометрів за циклом WLTP.
Салон Ariya в самій компанії порівнюють з просторою «вітальні шикарного лайнера».
BMW традиційно представляє в Україні всі новинки. Тому ми розраховуємо наступного року побачити перший електричний кросовер компанії – iX.
У рух електрокар призводить двомоторна установка потужністю 500 кінських сил. Вона забезпечує розгін з місця до 100 кілометрів на годину менше, ніж за п’ять секунд. Ємність батареї перевищує 100 кіловат-годин. Це дозволяє iX проїжджати на одному заряді більше 600 кілометрів за циклом WLTP.
На зарядку до 100% від звичайної мережі потрібно 11 годин. Однак передбачений і більш швидкий варіант: поповнити запас енергії до 80% від мережі постійного струму потужністю до 200 кВт можна за 40 хвилин.
Далеко не факт, що електрична Opel Corsa з’явиться в Україні офіційно. Але цей автомобіль точно має дістатися до нашої країни. Бо це дуже цікавий екземпляр.
Corsa-e побудована на одній платформі з Peugeot e-208. Технічна начинка новинок також нічим не відрізняється: 100-кіловатний електромотор видає 136 кінських сил і 260 Нм крутного моменту. Мотор живиться від батареї ємністю 50 кіловат-годин.
Від швидкісної зарядки акумулятор можна наповнити до 80% за 30 хвилин. На одній зарядці Corsa-e проїжджає близько 330 кілометрів.
З місця до 50 кілометрів на годину електромобіль розганяється за 2,8 секунди, до «сотні» – за 8,1 секунди. Режими роботи силової установки можна перемикати між Normal, Eco і Sport.
Peugeot дуже обережно поводиться в Україні. Компанія не поспішає везти нам свої високотехнологічні новинки. Але якщо електричний 208-й не привезе офіційний імпортер, це зробить хтось інший.
Незважаючи на однакову начинку з Opel Corsa-e, технічні характеристики електрокарів трохи відрізняються. Наприклад, на одному заряді батареї «француз» проїжджає на 10 кілометрів більше. Також у Peugeot e-208 трохи нижче показник витрат електроенергії.
Одна з фішок французького електромобіля – фірмовий салон i-Cockpit. Він передбачає приладову панель з 3D-ефектом. Вона має кілька рівнів відображення даних. Важлива інформація розташовується «ближче» до водія.
Новачок від Volkswagen просто не може не з’явитися в Україні. Бо ID.3 – це перший справжній електромобіль Volkswagen. До того ж його встиг протестувати сам Ілон Маск.
Хетчбек ID.3 отримав електромотор, встановлений на задній осі, і комплект батарей під днищем. Акумулятори інтегровані в силову структуру кузова. Трійка в назві електромобіля вказує на третій розмірний клас за європейською класифікацією – той самий, до якого відноситься і Volkswagen Golf.
Модифікація 1st оснащується електромотором потужністю 204 кінські сили і батареєю ємністю 58 кіловат-годин. Запас ходу електромобіля складає 424 кілометри.
Цього року Skoda презентувала свій перший електричний кросовер – Skoda Enyaq. І у 2021 році ми сподіваємося побачити його в Україні.
Базовий Enyaq комплектується батареєю ємністю 55 кіловат-годин, яка живить 148-сильний електромотор і забезпечує запас ходу на рівні 340 кілометрів за циклом WLTP. Такий кросовер розганятися до 100 кілометрів на годину за 11,7 секунди.
Більш потужна версія розвиває 179 кінських сил і оснащується батареєю на 62 кіловат-години. Запас ходу – 390 кілометрів.
Топовий варіант має електромотор потужністю 204 кінські сили і батарею ємністю 82 кіловат-години. На одній «заправці» такий електрокар проїжджає 510 кілометрів.
Volvo вже давно «лякає» своїх шанувальників тим, що переведе весь свій модельний ряд на електрику. Однак перший електромобіль марки з’явився у продажу лише в 2020 році. Це електрична версія міського кросовера Volvo XC40, який отримав приставку Recharge.
Електромобіль оснащений батареєю на 78 кіловат-годин, що дозволяє йому проїжджати на одному заряді 425 кілометрів.
Новинка має з’явитися і в Україні, адже місцевий офіс шведського бренду дуже активний. І намагається пропонувати українцям найсвіжіші розробки компанії.
Продажі Mercedes-Benz EQC стартували в травні 2019 року. Електричний кросовер отримав батарею ємністю 85 кіловат-годин і два електричні мотори – по одному на кожній осі.
Сумарна віддача моторів – 408 кінських сил і 760 Нм крутного моменту.
Від стандартного зарядного пристрою EQC можна зарядити приблизно за 12 годин. Швидка зарядка дозволяє «заправити» батарею на 80% за 34 хвилини.
Mercedes EQC не представлений офіційно в Україні. Але нещодавно в українському офісі компанії пообіцяли, що електрокар все таки з’явиться і у нас. Можливо, навіть до кінця цього року.
Spring – перший серійний електромобіль в історії Dacia. І навіть трудно уявити, що він може не бути представлений в Україні.
Dacia Spring – дуже маленька. В довжину вона менша навіть за Renault Sandero. Електромобіль оснащується невеликим електромотором, що розвиває 45 кінських сил і 125 Нм крутного моменту. Двигун живиться від батареї ємністю 26,8 кіловат-години.
Запас ходу кросовера становить 225 кілометрів за циклом WLTP.
При використанні експрес-терміналу заряд можна поповнити до 80% менш ніж за годину. А на повну зарядку від 220-вольтової мережі піде близько 14 годин.
Honda e – мабуть, найцікавіший електромобіль у нашій добірці з точки зору дизайну. І саме тому його дуже хочеться побачити в Україні вже наступного року.
В Європі Honda пропонує на вибір один з двох електромоторів: потужністю 136 і 154 кінських сил. Батарея ємністю 35,5 кіловат-години забезпечує електрокару пробіг без підзарядки близько 220 кілометрів.
За допомогою швидкісної станції акумулятор можна наповнити до 80% за 30 хвилин.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment