Багато водіїв звикли залишати колеса вивернутими на паркуванні, але ця звичка приносить більше шкоди, ніж користі. Пряме положення коліс важливе для збереження системи кермового управління, адже постійна напруга на гідравлічні або електричні елементи прискорює знос ущільнювачів і сальників, що може вилитися в дорогий ремонт.
Крім того, шини під напругою старіють швидше, а їхні бічні сторони, виставлені назовні, руйнуються під впливом ультрафіолету. Тривала стоянка з вивернутими колесами також може порушити кути розвалу та налаштування підвіски, що позначається на керованості автомобіля.
Водії часто виправдовують цю практику різними міфами. Дехто вважає, що таким чином захищає кузов від подряпин дверей сусідніх машин, але на практиці траєкторія руху авто зазвичай не збігається з колесом, і користь мінімальна. Інші думають, що так легше уникнути евакуатора або ускладнити угон, проте сучасна спецтехніка та професійні злодії з легкістю справляються з такими перешкодами. Дехто сподівається на швидший виїзд, але економія кількох секунд не варта потенційної шкоди автомобілю.
Єдина ситуація, коли вивернуті колеса мають сенс, це паркування на крутих схилах або узвозах. У такому випадку колеса спрямовують до бордюру, щоб машина не скотилася на дорогу або інші авто. Це крайній захід безпеки, який реально може врятувати ситуацію.
У більшості випадків краще паркуватися з прямими колесами – так ви збережете шини, підвіску та систему кермового управління. Вивертати колеса варто лише тоді, коли є реальний ризик відкату.
Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Leave a Comment