Навіть великий водійський стаж не гарантує безпечної їзди. Досвідчені водії часом набувають звичок, які шкодять машині та нервам оточення.
Миготіння фарами раніше мало одне значення, сьогодні інше. Замість сигналу “не пропускаю” сучасні водії блимають, аби пропустити. Проблема не у фарах, а у ставленні: через поспіх і стрес багато водіїв агресивні, і замість доброзичливого сигналу використовують гудок. Просте моргання фарами може запобігти конфлікту.
Проїзд “лежачих поліцейських” теж часто роблять неправильно, намагаючись об’їхати їх під кутом. Це не дає практичної вигоди, створює небезпеку для велосипедистів і нервує інших учасників руху.
Багато водіїв ігнорують сон. Здолати втому неможливо, допомагає лише короткий сон. Їзда по монотонному шосе часто виснажує сильніше, ніж у місті, а пасажир, що спить, здатен навіть заспокоювати водія.
Безлад у салоні теж впливає на керування. Купи дрібниць, павутиння проводів, недопалки та фантики створюють відчуття хаосу, що переноситься на дорогу.
Неправильне користування автоматичною коробкою теж поширене. Короткочасна зупинка на світлофорі не потребує переведення селектора у “паркінг”, а постійне стояння на зчепленні в механіці шкодить вузлам трансмісії.
На АЗС важливо відразу від’їхати з колонки після заправки, а не йти за кавою, інакше це розцінюється як хамство.
Відволікання на телефон залишається однією з головних причин аварій – SMS, соцмережі чи дзвінки за кермом призводять до 25% ДТП.
Перевірка тиску у шинах часто відкладається. З настанням холодів він падає, тому підкачка на вулиці і регулярна перевірка протектора критично важливі.
Їзда розбитими дорогами на високій швидкості теж помилкова. Швидкість створює надмірне навантаження на диски, гуму, поворотні кулаки та підшипники, що призводить до поломок підвіски та дорогого ремонту.
Нейтраль на спусках – архаїчний прийом, який знижує контроль над машиною і не економить суттєво паливо.
І нарешті, їзда без світла у сутінках чи дощ викликає небезпеку. Ближнє світло – не розкіш, а необхідність для безпеки та ввічливості на дорозі.
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
Leave a Comment