Багатьом автолюбителям доводилося чути про те, що ТЗ із дизельними моторами служать довше в порівнянні з машинами на бензинових ДВС. Виникає цілком закономірне питання, чи справді дизелі ходять довше і чи потрібно з цієї причини вибирати собі модель із таким силовим агрегатом? Щоб зрозуміти ці моменти, потрібно заглибитись у тему та виділити ключові особливості даних моторів.
Якщо дизелі служать довше, то чому тоді вони становлять лише малий відсоток на легкових автомобілях, які є у користуванні співвітчизників? Безумовно, дані мотори в чомусь надійніші і довговічніші за бензинові ДВЗ, але відштовхує потенційних покупців їх дорожнеча. Машини з дизелями коштують на порядок дорожче. Це стосується не тільки самої покупки, а й подальшого обслуговування, яке найчастіше в 1,5 — 2 рази витратніше.
Здавалося б, якщо ресурс дизельних моторів значно вищий, то чому їх ставлять лише на ТЗ вищих класів? На жодному «бюджетнику» не можна зустріти такі агрегати. В іншому випадку автомобіль відразу перестане ставитися до доступного класу, адже його цінник зросте на 20-30%. Тому дизельні мотори в основному ставлять на моделі преміального сегмента, які більшості автолюбителів просто не по кишені. Відтак і оцінити різницю з бензиновим ДВЗ такий водій не може.
Дизельні силові агрегати економічніші і найчастіше продуктивніші в порівнянні з бензиновими ДВЗ. Це дійсно так, адже при рівних обсягах вони найчастіше віддають більше потужності та крутного моменту. Однак потрібно пам’ятати, що через принцип роботи зі звичайного бензинового ДВЗ зняти потрібну віддачу простіше і найчастіше швидше. Особливо це помітно під час виконання різких маневрів на кшталт обгону. На коротких відрізках бензиновий мотор краще, тоді як на великій дистанції він поступиться дизелю.
Не можна залишити поза увагою складність пристрою дизельного ДВС. Якщо хороших мотористів з ремонту бензинових агрегатів достатньо скрізь, то грамотних фахівців, які займаються ремонтом дизелів, значно менше. До речі, звідси додаткове збільшення вартості обслуговування машини з таким ДВЗ. Зрозуміло, також не можна залишити поза увагою конструктивні особливості моторів, що працюють на “важкому” паливі.
Тут набагато більше складових деталей, складніша вихлопна система і присутня більше навісного обладнання. Крім того, не можна не згадати, що дизелі більш примхливі до палива. Наприклад, при зміні сезону автолюбитель може зіткнутися з проблемою, тому що при перших заморозках вже потрібно заливати зимову солярку, інакше виникнуть проблеми із запуском ДВЗ. Власників бензинових автомобілів таких проблем позбавлено. Однак і термін служби у бензинового двигуна завжди на 30-40% менше.
На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…
В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…
На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…
Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Leave a Comment