АКБ живить усі електричні системи транспортного засобу, і навіть така проста на перший погляд операція, як зняття клем, потребує правильної послідовності дій. Помилка в цьому процесі може призвести до короткого замикання, пошкодження електрики і навіть займання машини.
У більшості сучасних автомобілів негативна клема акумулятора з’єднана з кузовом, що відіграє роль «маси». Тому при відключенні батареї спочатку знімають саме «мінус». Такий порядок унеможливлює ризик короткого замикання. Якщо почати з позитивної клеми і випадково торкнутися металевої частини кузова інструментом, відбудеться миттєвий контакт між плюсом і масою, що може пошкодити проводку або електронні блоки.
Зняття негативної клеми в першу чергу розриває електричний ланцюг та робить будь-які випадкові торкання безпечними. У разі встановлення акумулятора послідовність дій зворотна. Навіть при повністю вимкненому запаленні окремі системи автомобіля продовжують споживати невеликий струм. Якщо машина простоює довго, акумулятор розряджається. На старих моделях із зношеною проводкою до цього додається ризик витоків та випадкових коротких замикань.
Тому у разі тривалої стоянки рекомендується знімати обидві клеми або хоча б негативну, щоб зберегти заряд та виключити неполадки. Такий простий порядок підключення та відключення батареї допомагає уникнути непотрібних ремонтів та продовжує термін служби електроустаткування.
Кожен автовласник хоча б раз замислювався над тим, що більше шкодить автомобілю - розбиті дороги…
Водії все частіше замислюються над тим, як зменшити витрати на паливо, і ця тема стає…
Компанія Audi виключила з лінійки бензинові версії моделей A5, A6 та спортивної S5, залишивши лише…
25 вересня 2025 року в Мюнхені було помічено автономний тестовий автомобіль BMW. Машину з характерним…
В Україні постійні водійські посвідчення видаються на 30 років, проте зміна особистих даних - ПІБ…
Сезонна заміна шин - ключовий аспект безпеки на дорозі. Від моменту "перевзуття" залежить зчеплення з…
Leave a Comment