Як правильно знімати клеми акумулятора, щоб не пошкодити авто

Час читання: < 1 хв.
0
Як правильно знімати клеми акумулятора, щоб не пошкодити авто

АКБ живить усі електричні системи транспортного засобу, і навіть така проста на перший погляд операція, як зняття клем, потребує правильної послідовності дій. Помилка в цьому процесі може призвести до короткого замикання, пошкодження електрики і навіть займання машини.

У більшості сучасних автомобілів негативна клема акумулятора з’єднана з кузовом, що відіграє роль «маси». Тому при відключенні батареї спочатку знімають саме «мінус». Такий порядок унеможливлює ризик короткого замикання. Якщо почати з позитивної клеми і випадково торкнутися металевої частини кузова інструментом, відбудеться миттєвий контакт між плюсом і масою, що може пошкодити проводку або електронні блоки.

Реклама

Зняття негативної клеми в першу чергу розриває електричний ланцюг та робить будь-які випадкові торкання безпечними. У разі встановлення акумулятора послідовність дій зворотна. Навіть при повністю вимкненому запаленні окремі системи автомобіля продовжують споживати невеликий струм. Якщо машина простоює довго, акумулятор розряджається. На старих моделях із зношеною проводкою до цього додається ризик витоків та випадкових коротких замикань.

Тому у разі тривалої стоянки рекомендується знімати обидві клеми або хоча б негативну, щоб зберегти заряд та виключити неполадки. Такий простий порядок підключення та відключення батареї допомагає уникнути непотрібних ремонтів та продовжує термін служби електроустаткування.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!