Сучасні автомобілі в більшості своїй мають багате оснащення. І слід визнати: виробники не шкодують ресурсів на впровадження нових функцій. За це, звичайно, варто подякувати маркетологам – саме вони намагаються зацікавити покупців і відвернути їх від конкурентів. Але не варто забувати, що за всі ці “бонуси” зрештою платить сам покупець. Особисто я вважаю, що багато з таких опцій цілком можна було б прибрати – хоча б для того, щоб зробити автомобіль доступнішим у базовій версії. Які саме функції здаються мені надмірними – розповім нижче, з аргументацією.
LED-фари – модний тренд, який сьогодні з’являється навіть у недорогих авто. Вони вважаються наступниками ксенонових систем, і в разі повноцінних світлодіодних модулів це справді так: потужний світловий потік, адаптивне освітлення, різні “фішки”. Проте в бюджетному сегменті LED часто використовується більше для “картинки”. Освітлюють вони не набагато краще за звичайні галогени, а ось мінусів – більше. Наприклад, у таких авто часто відсутні омивачі фар, і в брудну погоду фари починають сліпити зустрічний рух. Взимку ж світлодіодну оптику складно очищати від льоду. А ще – в разі ДТП їх ремонт коштує значно дорожче. Тому як для бюджетника – радше зайва розкіш.
Так, виглядає красиво й додає світла в салон. Але якщо на нього взимку впаде бурулька – заміна обійдеться дуже дорого. Згодом зношуються ущільнювачі, в салон починають проникати пил, вода й бруд. Це псує обшивку і може вплинути на електропроводку. Знову ж таки – більше клопоту, ніж користі.
Ще одна “опція зі статусом”, яку нині ставлять і в недорогі авто. Але в повсякденному використанні вона, на мій погляд, незручна. Механіка дозволяє швидко підлаштувати крісло, а електроприводи – повільні та надмірно складні. До того ж, редуктори та приводи з часом зношуються. У преміальних авто така функція має сенс, але в масовому сегменті – це радше дорога забаганка.
Купівля автомобіля з пробігом може обернутися серйозними фінансовими втратами, якщо проігнорувати базові правила перевірки. Автоексперт…
Останніми роками автовиробники активно експериментують із гібридними технологіями, і концерн Stellantis не став винятком -…
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
У Південній Кореї компанія Renault має власний завод, де нині випускають кросовер Grand Koleos -…
Не всі трансмісії однакові: одні ламаються вже після 100 000 км, інші ж здатні пережити…
Leave a Comment