Сучасні автомобілі в більшості своїй мають багате оснащення. І слід визнати: виробники не шкодують ресурсів на впровадження нових функцій. За це, звичайно, варто подякувати маркетологам – саме вони намагаються зацікавити покупців і відвернути їх від конкурентів. Але не варто забувати, що за всі ці “бонуси” зрештою платить сам покупець. Особисто я вважаю, що багато з таких опцій цілком можна було б прибрати – хоча б для того, щоб зробити автомобіль доступнішим у базовій версії. Які саме функції здаються мені надмірними – розповім нижче, з аргументацією.
LED-фари – модний тренд, який сьогодні з’являється навіть у недорогих авто. Вони вважаються наступниками ксенонових систем, і в разі повноцінних світлодіодних модулів це справді так: потужний світловий потік, адаптивне освітлення, різні “фішки”. Проте в бюджетному сегменті LED часто використовується більше для “картинки”. Освітлюють вони не набагато краще за звичайні галогени, а ось мінусів – більше. Наприклад, у таких авто часто відсутні омивачі фар, і в брудну погоду фари починають сліпити зустрічний рух. Взимку ж світлодіодну оптику складно очищати від льоду. А ще – в разі ДТП їх ремонт коштує значно дорожче. Тому як для бюджетника – радше зайва розкіш.
Так, виглядає красиво й додає світла в салон. Але якщо на нього взимку впаде бурулька – заміна обійдеться дуже дорого. Згодом зношуються ущільнювачі, в салон починають проникати пил, вода й бруд. Це псує обшивку і може вплинути на електропроводку. Знову ж таки – більше клопоту, ніж користі.
Ще одна “опція зі статусом”, яку нині ставлять і в недорогі авто. Але в повсякденному використанні вона, на мій погляд, незручна. Механіка дозволяє швидко підлаштувати крісло, а електроприводи – повільні та надмірно складні. До того ж, редуктори та приводи з часом зношуються. У преміальних авто така функція має сенс, але в масовому сегменті – це радше дорога забаганка.
Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…
Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…
У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…
Leave a Comment