Багато водіїв вважають, що нейтральний режим в автоматичних трансмісіях призначений для буксирування автомобіля. Це дозволяє зняти навантаження з трансмісії та знизити тиск олії, що допомагає безпечно пересуватися. Однак часте використання цього режиму в повсякденних умовах може мати негативні наслідки. Автомеханіки попереджають, що нейтральний режим слід застосовувати з обережністю, особливо в класичних автоматах і варіаторах.
Автоматичні трансмісії поділяються на три основні типи: класичні гідротрансформаторні коробки передач, варіатори та «роботи». Для класичних автоматів часто перемикатися на нейтраль не рекомендується, оскільки це може призвести до швидкого зношування важливих компонентів. Буксирування автомобіля можливо на відстані до 30-40 км з обмеженням швидкості, але в пробках переведення в нейтраль краще уникати. Варіатори ж є більш чутливими до перегріву при навантаженнях, тому використання нейтрального режиму потребує особливої обережності.
Щодо роботизованих коробок передач, то вони в цьому плані простіші: відсутність складних механічних систем дозволяє використовувати нейтральний режим під час тривалих зупинок у пробках, що може навіть подовжити термін служби трансмісії. У звичайних механічних коробках передач також не варто довго утримувати педаль зчеплення, щоб уникнути зносу деталей, тому в цьому випадку також можна застосовувати нейтральний режим.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment