Деякі водії вважають за краще встановлювати на машину всесезонні покришки, не припускаючи про їхню серйозну небезпеку, у тому числі, при експлуатації в мінусову температуру.
За словами експерти, всесезонні шини – це покришки із усередненими характеристиками. Склад гуми суміші такий, що вони недостатньо жорсткі для літа, недостатньо м’які для зими. Зношуються такі покришки набагато швидше , ніж гума за сезоном. Також використання «всесезонки» призведе до підвищення витрат палива .
Гальмівний шлях всесезонних шин у мінусову погоду на сухому або мокрому асфальті, на льоду та на снігу довший, ніж у сезонних покришок через втрату еластичності . Це означає, що можливість безпечного керування транспортним засобом значно нижча. У більшості тестів дані покришки виявляються наприкінці рейтингу. Тому з такими шинами водій не отримує ані впевненості, ані безпеки, – сказав експерт.
Також він зазначив, що такі покришки зовсім точно не підходять для любителів спортивної їзди через нестійку поведінку на дорозі . Крім того, вони не дозволять реалізувати швидкісний потенціал потужного транспортного засобу.
Проте використання всесезонних покришок допустимо в регіонах з м’яким і теплим, навіть узимку, кліматом. Така гума підійде для тих, хто проїжджає машиною не більше 10 тис. км на рік, сказав експерт.
Китайські кросовери сьогодні активно завойовують ринок - вони яскраві, з величезними екранами і привабливою ціною,…
Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Leave a Comment