Деякі водії вважають за краще встановлювати на машину всесезонні покришки, не припускаючи про їхню серйозну небезпеку, у тому числі, при експлуатації в мінусову температуру.
За словами експерти, всесезонні шини – це покришки із усередненими характеристиками. Склад гуми суміші такий, що вони недостатньо жорсткі для літа, недостатньо м’які для зими. Зношуються такі покришки набагато швидше , ніж гума за сезоном. Також використання «всесезонки» призведе до підвищення витрат палива .
Гальмівний шлях всесезонних шин у мінусову погоду на сухому або мокрому асфальті, на льоду та на снігу довший, ніж у сезонних покришок через втрату еластичності . Це означає, що можливість безпечного керування транспортним засобом значно нижча. У більшості тестів дані покришки виявляються наприкінці рейтингу. Тому з такими шинами водій не отримує ані впевненості, ані безпеки, – сказав експерт.
Також він зазначив, що такі покришки зовсім точно не підходять для любителів спортивної їзди через нестійку поведінку на дорозі . Крім того, вони не дозволять реалізувати швидкісний потенціал потужного транспортного засобу.
Проте використання всесезонних покришок допустимо в регіонах з м’яким і теплим, навіть узимку, кліматом. Така гума підійде для тих, хто проїжджає машиною не більше 10 тис. км на рік, сказав експерт.
При купівлі уживаного автомобіля потрібно враховувати ряд технічних моментів, які відносяться не тільки до потужності…
Дебютував трирядний Ioniq 9 – новий флагманський кросовер Hyundai. Три роки тому корейський бренд представив…
Автомобільний експерт розповів, навіщо та як треба обкатувати нові зимові шини. Що ще варто знати…
Volkswagen нарешті показав третє покоління Tiguan, і це зовсім новий автомобіль 2025 року. Мені сподобалося,…
Щоб автомобіль був максимально готовий до приходу холодів, фахівці радять заздалегідь купити комплект зимової гуми,…
Lamborghini, відома своєю розкішшю та ексклюзивністю, переживає справжній розквіт, і ключову роль у цьому успіху…
Leave a Comment