Деякі водії вважають за краще встановлювати на машину всесезонні покришки, не припускаючи про їхню серйозну небезпеку, у тому числі, при експлуатації в мінусову температуру.
За словами експерти, всесезонні шини – це покришки із усередненими характеристиками. Склад гуми суміші такий, що вони недостатньо жорсткі для літа, недостатньо м’які для зими. Зношуються такі покришки набагато швидше , ніж гума за сезоном. Також використання «всесезонки» призведе до підвищення витрат палива .
Гальмівний шлях всесезонних шин у мінусову погоду на сухому або мокрому асфальті, на льоду та на снігу довший, ніж у сезонних покришок через втрату еластичності . Це означає, що можливість безпечного керування транспортним засобом значно нижча. У більшості тестів дані покришки виявляються наприкінці рейтингу. Тому з такими шинами водій не отримує ані впевненості, ані безпеки, – сказав експерт.
Також він зазначив, що такі покришки зовсім точно не підходять для любителів спортивної їзди через нестійку поведінку на дорозі . Крім того, вони не дозволять реалізувати швидкісний потенціал потужного транспортного засобу.
Проте використання всесезонних покришок допустимо в регіонах з м’яким і теплим, навіть узимку, кліматом. Така гума підійде для тих, хто проїжджає машиною не більше 10 тис. км на рік, сказав експерт.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment