Деякі водії вважають за краще встановлювати на машину всесезонні покришки, не припускаючи про їхню серйозну небезпеку, у тому числі, при експлуатації в мінусову температуру.
За словами експерти, всесезонні шини – це покришки із усередненими характеристиками. Склад гуми суміші такий, що вони недостатньо жорсткі для літа, недостатньо м’які для зими. Зношуються такі покришки набагато швидше , ніж гума за сезоном. Також використання «всесезонки» призведе до підвищення витрат палива .
Гальмівний шлях всесезонних шин у мінусову погоду на сухому або мокрому асфальті, на льоду та на снігу довший, ніж у сезонних покришок через втрату еластичності . Це означає, що можливість безпечного керування транспортним засобом значно нижча. У більшості тестів дані покришки виявляються наприкінці рейтингу. Тому з такими шинами водій не отримує ані впевненості, ані безпеки, – сказав експерт.
Також він зазначив, що такі покришки зовсім точно не підходять для любителів спортивної їзди через нестійку поведінку на дорозі . Крім того, вони не дозволять реалізувати швидкісний потенціал потужного транспортного засобу.
Проте використання всесезонних покришок допустимо в регіонах з м’яким і теплим, навіть узимку, кліматом. Така гума підійде для тих, хто проїжджає машиною не більше 10 тис. км на рік, сказав експерт.
На тлі постійного зростання цін на паливо питання про зниження витрати пального набуває все більш…
Компанія Skoda оголосила, що на початку наступного року в Австралії з'являться підключні та м'які гібридні…
Багато водіїв переконані, що позбавити прав можна лише за серйозні порушення, наприклад, керування в стані…
Напередодні старту продажів, який заплановано на наступний місяць, Toyota офіційно розсекретила нове, дев'яте покоління свого…
Експерти наголошують, що сучасні гібриди не потребують прогрівання перед поїздкою. Єдиним винятком може бути сильний…
В українській судовій практиці трапляються випадки, коли осіб, що не мають посвідчення водія, суди позбавляють…
Leave a Comment