Деякі водії вважають за краще встановлювати на машину всесезонні покришки, не припускаючи про їхню серйозну небезпеку, у тому числі, при експлуатації в мінусову температуру.
За словами експерти, всесезонні шини – це покришки із усередненими характеристиками. Склад гуми суміші такий, що вони недостатньо жорсткі для літа, недостатньо м’які для зими. Зношуються такі покришки набагато швидше , ніж гума за сезоном. Також використання «всесезонки» призведе до підвищення витрат палива .
Гальмівний шлях всесезонних шин у мінусову погоду на сухому або мокрому асфальті, на льоду та на снігу довший, ніж у сезонних покришок через втрату еластичності . Це означає, що можливість безпечного керування транспортним засобом значно нижча. У більшості тестів дані покришки виявляються наприкінці рейтингу. Тому з такими шинами водій не отримує ані впевненості, ані безпеки, – сказав експерт.
Також він зазначив, що такі покришки зовсім точно не підходять для любителів спортивної їзди через нестійку поведінку на дорозі . Крім того, вони не дозволять реалізувати швидкісний потенціал потужного транспортного засобу.
Проте використання всесезонних покришок допустимо в регіонах з м’яким і теплим, навіть узимку, кліматом. Така гума підійде для тих, хто проїжджає машиною не більше 10 тис. км на рік, сказав експерт.
Багато автомобілістів помилково вважають, що включена аварійна сигналізація дає їм право зупинитися будь-де без ризику…
Френк ван Міл, голова BMW M, нещодавно підтвердив, що наступна версія M3 буде оснащена рядним…
Volkswagen ID.4 став ключовим елементом у лінійці електричних автомобілів сімейства ID., особливо на європейському ринку.…
Будь-який автовласник знає, що міняти масло в моторі потрібно вчасно. Крім того, потрібно правильно підходити…
Hyundai Motor оголосила про плани запустити нові покоління своїх флагманських моделей, Avante та Tucson, у…
Для автомобілістів-початківців, які ще не відчувають впевненості під час паркування в гаражі, тенісний м'яч може…
Leave a Comment