На сьогоднішній день є ще багато машин, в комплектації яких використовується класичне гальмо стоянки з ручним управлінням. Він активується за рахунок підняття важеля із салону. При цьому є водії, які іноді забувають його деактивувати на початку руху транспортного засобу. Якими наслідками загрожує така забудькуватість розповів автомеханік.
Існує думка, що при піднятому «ручнику» автомобіль не зможе рухатися, оскільки задні колеса в цей момент заблоковані. Насправді машина може їхати, особливо якщо вона оснащена переднім приводом. З іншого боку, така їзда не пройде для автомобіля без наслідків. Якщо «ручник» затягнутий слабо, то колеса зможуть обертатися, але це загрожує швидким зносом гальмівних колодок ззаду.
Якщо ж машина оснащена переднім приводом, то при русі з піднятим гальмом стоянки підвищується навантаження на покришки. Крім цього, страждають двигун і коробка перемикання передач. Разом з цим можна буде зафіксувати втрати в динаміці та збільшену витрату палива. Що ж до механізмів гальмівної системи, їх знос у разі істотно підвищується.
У тому випадку, коли авто оснащене заднім приводом, то під час руху з піднятим «ручником» можна навіть не відчути опору. Тим не менш, це не виключає навантажень, які відчувають деталі гальмівної системи, які можуть вийти з ладу. З іншого боку, більшість машин має відповідний датчик на «прибиранні», що попереджає про активований «ручник», не помітити який досить складно.