За словами фахівця, склад зимової гуми передбачає експлуатацію як у серйозні холоди, так і у відлигу. Із зимовою шипованою або фрикційною гумою нічого не трапиться, якщо «перевзутися» у +7 градусів, а потім поїздити ще тиждень у +10 градусів. Виробник передбачає такі умови експлуатації та гума не втрачає необхідні властивості, зазначив він.
Як нагадав автоексперт, літні шини виготовлені з такої гумової суміші, яка дубіє при температурі близько +6 градусів. Машина на такій гумі втрачатиме в керованості, знизиться пляма контакту з дорогою, зчеплення стане гіршим.
Також завчасна зміна коліс дозволить заощадити час і гроші, оскільки багато шиномонтажних та СТО підвищують вартість у період високого попиту, зазначив він.
Автоексперт розповів, що запуск мотора автомобіля та негайний рух після цього небажаний з низки причин. Наприклад, в цьому випадку масло в моторі може ще не встигнути рівномірно розподілитися по всіх компонентах, що впливає на швидке зношування деталей.
Французький автовиробник готується представити оновлений кросовер Renault Kardian модельного року 2026. Як і попередник, автомобіль…
З настанням літа українським водіям слід бути особливо уважними: спека випробовує на міцність не лише…
Цей сезон - чудовий час для догляду за автомобілем. В умовах спокою, коли є доступ…
Перемир’я між Ізраїлем та Іраном стало ключовим фактором, який зумовив зниження світових цін на нафту.…
Автоексперт перерахував п'ятірку аксесуарів для авто, які часто продаються на маркетплейсах і в автомагазинах, і…
Більшість автомобілістів знає, що справні свічки запалювання забезпечують легкий запуск двигуна та його стабільну роботу.…
Leave a Comment