За словами фахівця, склад зимової гуми передбачає експлуатацію як у серйозні холоди, так і у відлигу. Із зимовою шипованою або фрикційною гумою нічого не трапиться, якщо «перевзутися» у +7 градусів, а потім поїздити ще тиждень у +10 градусів. Виробник передбачає такі умови експлуатації та гума не втрачає необхідні властивості, зазначив він.
Як нагадав автоексперт, літні шини виготовлені з такої гумової суміші, яка дубіє при температурі близько +6 градусів. Машина на такій гумі втрачатиме в керованості, знизиться пляма контакту з дорогою, зчеплення стане гіршим.
Також завчасна зміна коліс дозволить заощадити час і гроші, оскільки багато шиномонтажних та СТО підвищують вартість у період високого попиту, зазначив він.
Автоексперт розповів, що запуск мотора автомобіля та негайний рух після цього небажаний з низки причин. Наприклад, в цьому випадку масло в моторі може ще не встигнути рівномірно розподілитися по всіх компонентах, що впливає на швидке зношування деталей.
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…
Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…
Leave a Comment