За словами фахівця, склад зимової гуми передбачає експлуатацію як у серйозні холоди, так і у відлигу. Із зимовою шипованою або фрикційною гумою нічого не трапиться, якщо «перевзутися» у +7 градусів, а потім поїздити ще тиждень у +10 градусів. Виробник передбачає такі умови експлуатації та гума не втрачає необхідні властивості, зазначив він.
Як нагадав автоексперт, літні шини виготовлені з такої гумової суміші, яка дубіє при температурі близько +6 градусів. Машина на такій гумі втрачатиме в керованості, знизиться пляма контакту з дорогою, зчеплення стане гіршим.
Також завчасна зміна коліс дозволить заощадити час і гроші, оскільки багато шиномонтажних та СТО підвищують вартість у період високого попиту, зазначив він.
Автоексперт розповів, що запуск мотора автомобіля та негайний рух після цього небажаний з низки причин. Наприклад, в цьому випадку масло в моторі може ще не встигнути рівномірно розподілитися по всіх компонентах, що впливає на швидке зношування деталей.
Сучасний автомобільний ринок розвивається настільки швидко, що власник ще не встигає освоїти одну систему, як…
Компанія Tesla представила оновлення для своїх середньорозмірних електромобілів Model 3 та Model Y, завдяки якому…
Для контролю якості послуг шиномонтажу зручно, коли клієнт може перебувати поруч і спостерігати за роботою…
Найкращі сімейні SUV у 2025 році охоплюють різні категорії та типи приводу, щоб задовольнити потреби…
Компактний кросовер Nissan Juke поточного покоління виявився найпроблемнішим автомобілем на ринку Великобританії. Такі результати показало…
Експерти називають кілька моделей серед найнадійніших дизельних автомобілів. Серед них часто фігурують Skoda Superb, BMW…
Leave a Comment