За словами фахівця, склад зимової гуми передбачає експлуатацію як у серйозні холоди, так і у відлигу. Із зимовою шипованою або фрикційною гумою нічого не трапиться, якщо «перевзутися» у +7 градусів, а потім поїздити ще тиждень у +10 градусів. Виробник передбачає такі умови експлуатації та гума не втрачає необхідні властивості, зазначив він.
Як нагадав автоексперт, літні шини виготовлені з такої гумової суміші, яка дубіє при температурі близько +6 градусів. Машина на такій гумі втрачатиме в керованості, знизиться пляма контакту з дорогою, зчеплення стане гіршим.
Також завчасна зміна коліс дозволить заощадити час і гроші, оскільки багато шиномонтажних та СТО підвищують вартість у період високого попиту, зазначив він.
Автоексперт розповів, що запуск мотора автомобіля та негайний рух після цього небажаний з низки причин. Наприклад, в цьому випадку масло в моторі може ще не встигнути рівномірно розподілитися по всіх компонентах, що впливає на швидке зношування деталей.
Виявляється, у сучасних машинах є одна важлива кнопка, про яку багато водіїв навіть не здогадуються.…
Subaru Crosstrek — один з автомобілів, що найбільше продаються в Америці, і на те є…
Nissan представив оновлену версію свого популярного позашляховика Pathfinder 2025 року. Зовні він практично не відрізняється…
Toyota офіційно представила оновлений RAV4 , який надійде у продаж у США. Ця п'ята генерація…
Гібридні автомобілі продовжують набирати популярність в Україні, але у багатьох водіїв залишаються питання про їхню…
Спільне підприємство SAIC Volkswagen вивело на китайський ринок великий ліфтбек Skoda Superb зразка 2025 модельного…
Leave a Comment