За словами фахівця, склад зимової гуми передбачає експлуатацію як у серйозні холоди, так і у відлигу. Із зимовою шипованою або фрикційною гумою нічого не трапиться, якщо «перевзутися» у +7 градусів, а потім поїздити ще тиждень у +10 градусів. Виробник передбачає такі умови експлуатації та гума не втрачає необхідні властивості, зазначив він.
Як нагадав автоексперт, літні шини виготовлені з такої гумової суміші, яка дубіє при температурі близько +6 градусів. Машина на такій гумі втрачатиме в керованості, знизиться пляма контакту з дорогою, зчеплення стане гіршим.
Також завчасна зміна коліс дозволить заощадити час і гроші, оскільки багато шиномонтажних та СТО підвищують вартість у період високого попиту, зазначив він.
Автоексперт розповів, що запуск мотора автомобіля та негайний рух після цього небажаний з низки причин. Наприклад, в цьому випадку масло в моторі може ще не встигнути рівномірно розподілитися по всіх компонентах, що впливає на швидке зношування деталей.
У сфері автомобільних технологій все більшої популярності набувають системи допомоги водію. Серед них адаптивний круїз-контроль…
Ще з початку осені всі заговорили про підвищення акцизів на пальне, і хоча спочатку це…
Audi повертає на ринок оновлену версію свого хетчбека A3 Allstreet, обладнану гібридним приводом, що підключається,…
Перед тим, як вирушити в дорогу, кожен автомобіліст повинен дотримуватись чітких правил, щоб не створити…
Dodge, ймовірно, розуміє, що майбутні електричні версії Charger не викликають великого ентузіазму серед шанувальників марки.…
Настав період, коли потрібно міняти літню гуму на зимову. При цьому вартість послуг із заміни…
Leave a Comment