Незабаром настає час зміни сезонних шин, черги в шиномонтаж стануть величезними, а співробітники намагатимуться виконувати роботи якнайшвидше, щоб встигнути заробити більше. Найчастіше автовласники не дивляться, як виконують роботи майстра, проте це може призвести до не найкращих наслідків. Експерти перерахували п’ять грубих помилок, яких допускають співробітники під час встановлення зимових шин.
Так, в першу чергу затяжка болтів коліс повинна проводитися не по черзі, інакше це загрожує перекосом колеса. На п’ятиспицевих маточинах болти потрібно затягувати в порядку 1-4-2-5-3. Інакше це загрожує появою вібрації.
Наприкінці необхідно використати динамометричний ключ. Інакше можлива поломка шпильки, що призводить до збільшення часу на усунення недоліку. Недосвідчені співробітники шиномонтажу здатні переплутати напрямок обертання шини. Якщо у гуми направлений протектор, можливе погіршення керованості, якщо не дотримуватися вказівок на боковині.
При встановленні гуми посадкові краї повинні обробляти спеціальним складом, який допоможе покращити прилягання гуми до диска та зафіксуватись герметично. Ще гірше коли фахівці економлять і використовують для цього відпрацьоване моторне масло, воно призводить до руйнування покришки, оскільки є шкідливим для гуми.
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Вартість запчастин та послуг ремонту машин останнім часом сильно зросла. Причому незалежно від України чи…
У світі існує організація, спеціалізацією якої є оцінка машин на екологічність. Її ім'я є Green…
Leave a Comment