Незабаром настає час зміни сезонних шин, черги в шиномонтаж стануть величезними, а співробітники намагатимуться виконувати роботи якнайшвидше, щоб встигнути заробити більше. Найчастіше автовласники не дивляться, як виконують роботи майстра, проте це може призвести до не найкращих наслідків. Експерти перерахували п’ять грубих помилок, яких допускають співробітники під час встановлення зимових шин.
Так, в першу чергу затяжка болтів коліс повинна проводитися не по черзі, інакше це загрожує перекосом колеса. На п’ятиспицевих маточинах болти потрібно затягувати в порядку 1-4-2-5-3. Інакше це загрожує появою вібрації.
Наприкінці необхідно використати динамометричний ключ. Інакше можлива поломка шпильки, що призводить до збільшення часу на усунення недоліку. Недосвідчені співробітники шиномонтажу здатні переплутати напрямок обертання шини. Якщо у гуми направлений протектор, можливе погіршення керованості, якщо не дотримуватися вказівок на боковині.
При встановленні гуми посадкові краї повинні обробляти спеціальним складом, який допоможе покращити прилягання гуми до диска та зафіксуватись герметично. Ще гірше коли фахівці економлять і використовують для цього відпрацьоване моторне масло, воно призводить до руйнування покришки, оскільки є шкідливим для гуми.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment