Шини є єдиною точкою контакту між транспортним засобом та дорогою, що виконують при цьому важливу роль в управлінні, гальмуванні та спільній безпеці. Тому підтримка їхнього стану дуже важлива. При їзді по гравію або нерівним поверхням дрібне каміння часто потрапляє в протектор гуми. Хоча це може здатися дрібницею, довгострокові наслідки можуть бути серйозними.
Камінь, що застряг у протекторі шини, може на перший погляд здатися нешкідливим, але він може спровокувати вибух гуми. Це створює значні точки тиску, що часто призводить до втрати керування та, відповідно, аварії.
Згодом камені можуть пошкодити шар підгуку гуми, потенційно досягаючи корда. Волога та пил можуть проникати в ці пошкодження, створюючи незворотні пошкодження та послаблюючи зв’язок між гумою та кордом. Покришки, що експлуатуються з камінням, що застрягли в протекторах, схильні до високого ризику розшарування. Це не тільки скорочує термін служби шини, а може призвести до більш катастрофічних проблем під час водіння.
Щоб звести до мінімуму ризики, пов’язані з потраплянням каменів у протектори шин, ключовим моментом є профілактичне обслуговування. Водії повинні регулярно перевіряти покришки на наявність врізаного каміння, видимих пошкоджень або ознак зносу.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment