Шини є єдиною точкою контакту між транспортним засобом та дорогою, що виконують при цьому важливу роль в управлінні, гальмуванні та спільній безпеці. Тому підтримка їхнього стану дуже важлива. При їзді по гравію або нерівним поверхням дрібне каміння часто потрапляє в протектор гуми. Хоча це може здатися дрібницею, довгострокові наслідки можуть бути серйозними.
Камінь, що застряг у протекторі шини, може на перший погляд здатися нешкідливим, але він може спровокувати вибух гуми. Це створює значні точки тиску, що часто призводить до втрати керування та, відповідно, аварії.
Згодом камені можуть пошкодити шар підгуку гуми, потенційно досягаючи корда. Волога та пил можуть проникати в ці пошкодження, створюючи незворотні пошкодження та послаблюючи зв’язок між гумою та кордом. Покришки, що експлуатуються з камінням, що застрягли в протекторах, схильні до високого ризику розшарування. Це не тільки скорочує термін служби шини, а може призвести до більш катастрофічних проблем під час водіння.
Щоб звести до мінімуму ризики, пов’язані з потраплянням каменів у протектори шин, ключовим моментом є профілактичне обслуговування. Водії повинні регулярно перевіряти покришки на наявність врізаного каміння, видимих пошкоджень або ознак зносу.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment