Шини є єдиною точкою контакту між транспортним засобом та дорогою, що виконують при цьому важливу роль в управлінні, гальмуванні та спільній безпеці. Тому підтримка їхнього стану дуже важлива. При їзді по гравію або нерівним поверхням дрібне каміння часто потрапляє в протектор гуми. Хоча це може здатися дрібницею, довгострокові наслідки можуть бути серйозними.
Камінь, що застряг у протекторі шини, може на перший погляд здатися нешкідливим, але він може спровокувати вибух гуми. Це створює значні точки тиску, що часто призводить до втрати керування та, відповідно, аварії.
Згодом камені можуть пошкодити шар підгуку гуми, потенційно досягаючи корда. Волога та пил можуть проникати в ці пошкодження, створюючи незворотні пошкодження та послаблюючи зв’язок між гумою та кордом. Покришки, що експлуатуються з камінням, що застрягли в протекторах, схильні до високого ризику розшарування. Це не тільки скорочує термін служби шини, а може призвести до більш катастрофічних проблем під час водіння.
Щоб звести до мінімуму ризики, пов’язані з потраплянням каменів у протектори шин, ключовим моментом є профілактичне обслуговування. Водії повинні регулярно перевіряти покришки на наявність врізаного каміння, видимих пошкоджень або ознак зносу.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment