Серед автомобілістів існує багато стереотипів стосовно кондиціонера, які оживають щоліта, коли водії намагаються боротися зі спекою. Нижче розглянемо основні міфи і поради щодо правильного використання кондиціонера, щоб уникнути його ремонту.
Деякі водії впевнені, що під час роботи кондиціонера витрачається фреон, і його потрібно доливати. Насправді фреон не є паливом, а холодоагентом, і система кондиціювання є герметичною. Фреон циркулює усередині системи і не витрачається. Витоки фреону можуть виникати лише у разі порушення герметичності системи через розсихання ущільнювальних з’єднань або інші пошкодження.
Регулярно перевіряйте наявність фреону у системі кондиціювання. Якщо ви помічаєте, що фреон потрібно постійно додавати, це свідчить про наявність проблеми у системі. Необхідно знайти і усунути причину витоку фреону, а не просто додавати його.
Існує думка, що не можна глушити двигун, поки працює кондиціонер, бо це може призвести до його поломки. Насправді, кондиціонер можна вмикати та вимикати у будь-який час, незалежно від роботи двигуна.
Досвідчені водії іноді перед вимкненням двигуна відключають компресор кондиціонера, залишаючи ввімкненим вентилятор. Це дозволяє просушити систему і уникнути неприємного запаху у салоні.
Деякі водії влітку намагаються не вмикати кондиціонер, а їздити з відчиненими вікнами, вважаючи, що це знижує витрату палива. Насправді увімкнений кондиціонер збільшує витрату палива на 5-10% при закритих вікнах. Однак їзда з відчиненими вікнами створює додатковий аеродинамічний опір, що збільшує витрату палива ще більше – приблизно на 20%.
Використовуйте кондиціонер, щоб підтримувати комфортну температуру у салоні та знижувати витрату палива порівняно з їздою з відчиненими вікнами.
Чистіть випарник кондиціонера кожні 1,5-2 роки, залежно від умов експлуатації. Це запобігатиме розмноженню бактерій у системі і забезпечить свіжість повітря у салоні.
Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете продовжити термін служби кондиціонера та забезпечити комфортні умови під час поїздок у спекотну пору року.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment