Статті

Водіям розповіли, чим шкодить спека автомобільному акумулятору

Share

Автомобільний акумулятор часто розряджається за низьких температур, але багато водіїв не знають, що батарея швидше старіє влітку через інтенсивні хімічні процеси.

Акумулятор може розрядитися через неправильне використання або неуважність водія. Найпоширеніша причина – залишені увімкненими фари, радіо чи інші електричні прилади після вимкнення двигуна. Навіть невелике внутрішнє освітлення, залишене на тривалий час, може повністю виснажити акумулятор.

Генератор відповідає за заряджання акумулятора під час роботи двигуна. Якщо він не працює належним чином, акумулятор не заряджається, що може призвести до його розрядження. Проблеми з генератором можуть бути викликані пошкодженими діодами, ременем приводу або самим генератором.

Їзда на короткі відстані, особливо взимку, не дозволяє генератору повністю зарядити акумулятор. Часті запуски двигуна та короткі поїздки не дають генератору достатньо часу для заряджання акумулятора, що призводить до його поступового розряду. Іншою причиною розрядження можуть бути пошкоджені або корродовані дроти, які погіршують провідність струму, впливаючи на заряджання акумулятора. Регулярна перевірка стану проводів та клем, а також їх очищення можуть запобігти цим проблемам.

Оптимальна температура для автомобільного акумулятора становить близько 20 градусів Цельсія. Дуже низькі та дуже високі температури негативно впливають на його продуктивність та призводять до розрядження. У холодних умовах акумулятор втрачає здатність зберігати енергію, що ускладнює запуск двигуна. Високі температури призводять до швидкого зносу акумулятора та його саморозрядження.

Акумулятори мають обмежений термін служби, що зазвичай становить від 3 до 5 років. У нових автомобілях цей термін може сягати десяти років. Згодом ємність акумулятора зменшується, що робить його нездатним утримувати достатню кількість енергії.

Щоб уникнути проблем із розрядженим акумулятором, важливо стежити за тим, щоб усі електричні прилади були вимкнені після завершення поїздки, регулярно перевіряти стан генератора та проводів, уникати коротких поїздок та частих запусків двигуна, якщо це можливо, та 1-2 рази на рік заряджати акумулятор від зовнішнього джерела енергії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024