Статті

Водіям розповіли, чим шкодить спека автомобільному акумулятору

Share

Автомобільний акумулятор часто розряджається за низьких температур, але багато водіїв не знають, що батарея швидше старіє влітку через інтенсивні хімічні процеси.

Акумулятор може розрядитися через неправильне використання або неуважність водія. Найпоширеніша причина – залишені увімкненими фари, радіо чи інші електричні прилади після вимкнення двигуна. Навіть невелике внутрішнє освітлення, залишене на тривалий час, може повністю виснажити акумулятор.

Генератор відповідає за заряджання акумулятора під час роботи двигуна. Якщо він не працює належним чином, акумулятор не заряджається, що може призвести до його розрядження. Проблеми з генератором можуть бути викликані пошкодженими діодами, ременем приводу або самим генератором.

Їзда на короткі відстані, особливо взимку, не дозволяє генератору повністю зарядити акумулятор. Часті запуски двигуна та короткі поїздки не дають генератору достатньо часу для заряджання акумулятора, що призводить до його поступового розряду. Іншою причиною розрядження можуть бути пошкоджені або корродовані дроти, які погіршують провідність струму, впливаючи на заряджання акумулятора. Регулярна перевірка стану проводів та клем, а також їх очищення можуть запобігти цим проблемам.

Оптимальна температура для автомобільного акумулятора становить близько 20 градусів Цельсія. Дуже низькі та дуже високі температури негативно впливають на його продуктивність та призводять до розрядження. У холодних умовах акумулятор втрачає здатність зберігати енергію, що ускладнює запуск двигуна. Високі температури призводять до швидкого зносу акумулятора та його саморозрядження.

Акумулятори мають обмежений термін служби, що зазвичай становить від 3 до 5 років. У нових автомобілях цей термін може сягати десяти років. Згодом ємність акумулятора зменшується, що робить його нездатним утримувати достатню кількість енергії.

Щоб уникнути проблем із розрядженим акумулятором, важливо стежити за тим, щоб усі електричні прилади були вимкнені після завершення поїздки, регулярно перевіряти стан генератора та проводів, уникати коротких поїздок та частих запусків двигуна, якщо це можливо, та 1-2 рази на рік заряджати акумулятор від зовнішнього джерела енергії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Toyota C-HR може отримати версію в стилі купе: з’явилися перші зображення

Друге покоління популярного кросовера Toyota C-HR, всупереч очікуванням, не збільшилося в розмірах порівняно з попередньою…

23.09.2024

Експерт розповів, як зміняться ціни на автогаз в Україні до 2024 року

До кінця 2024 року очікується зниження вартості імпортного зрідженого газу, що, у свою чергу, має…

23.09.2024

Як правильно мити двигун: експерт назвав десять головних порад

Під час миття двигуна автомобіля важливо дотримуватись обережності та кількох основних правил, оскільки неправильні дії…

23.09.2024

Нові вікові правила для водіїв в Україні: кого можуть позбавити прав

В Україні планують запровадити нові вікові обмеження для водіїв. Відповідний законопроєкт №8082 вже подано до…

23.09.2024

Volkswagen припиняє випуск Polo і замінює його двома новими кросоверами

Volkswagen оголосив про завершення виробництва легендарного Polo в Європі. За 40 років на заводі в…

23.09.2024

Peugeot завершує епоху седанів: 508 переходить на гібриди

Peugeot 508, який довгий час вважався символом стилю та інновацій серед європейських седанів, стикається зі…

23.09.2024