Статті

Водіям розповіли, чим шкодить спека автомобільному акумулятору

Share

Автомобільний акумулятор часто розряджається за низьких температур, але багато водіїв не знають, що батарея швидше старіє влітку через інтенсивні хімічні процеси.

Акумулятор може розрядитися через неправильне використання або неуважність водія. Найпоширеніша причина – залишені увімкненими фари, радіо чи інші електричні прилади після вимкнення двигуна. Навіть невелике внутрішнє освітлення, залишене на тривалий час, може повністю виснажити акумулятор.

Генератор відповідає за заряджання акумулятора під час роботи двигуна. Якщо він не працює належним чином, акумулятор не заряджається, що може призвести до його розрядження. Проблеми з генератором можуть бути викликані пошкодженими діодами, ременем приводу або самим генератором.

Їзда на короткі відстані, особливо взимку, не дозволяє генератору повністю зарядити акумулятор. Часті запуски двигуна та короткі поїздки не дають генератору достатньо часу для заряджання акумулятора, що призводить до його поступового розряду. Іншою причиною розрядження можуть бути пошкоджені або корродовані дроти, які погіршують провідність струму, впливаючи на заряджання акумулятора. Регулярна перевірка стану проводів та клем, а також їх очищення можуть запобігти цим проблемам.

Оптимальна температура для автомобільного акумулятора становить близько 20 градусів Цельсія. Дуже низькі та дуже високі температури негативно впливають на його продуктивність та призводять до розрядження. У холодних умовах акумулятор втрачає здатність зберігати енергію, що ускладнює запуск двигуна. Високі температури призводять до швидкого зносу акумулятора та його саморозрядження.

Акумулятори мають обмежений термін служби, що зазвичай становить від 3 до 5 років. У нових автомобілях цей термін може сягати десяти років. Згодом ємність акумулятора зменшується, що робить його нездатним утримувати достатню кількість енергії.

Щоб уникнути проблем із розрядженим акумулятором, важливо стежити за тим, щоб усі електричні прилади були вимкнені після завершення поїздки, регулярно перевіряти стан генератора та проводів, уникати коротких поїздок та частих запусків двигуна, якщо це можливо, та 1-2 рази на рік заряджати акумулятор від зовнішнього джерела енергії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025