Статті

Водіям розповіли, чим шкодить спека автомобільному акумулятору

Share

Автомобільний акумулятор часто розряджається за низьких температур, але багато водіїв не знають, що батарея швидше старіє влітку через інтенсивні хімічні процеси.

Акумулятор може розрядитися через неправильне використання або неуважність водія. Найпоширеніша причина – залишені увімкненими фари, радіо чи інші електричні прилади після вимкнення двигуна. Навіть невелике внутрішнє освітлення, залишене на тривалий час, може повністю виснажити акумулятор.

Генератор відповідає за заряджання акумулятора під час роботи двигуна. Якщо він не працює належним чином, акумулятор не заряджається, що може призвести до його розрядження. Проблеми з генератором можуть бути викликані пошкодженими діодами, ременем приводу або самим генератором.

Їзда на короткі відстані, особливо взимку, не дозволяє генератору повністю зарядити акумулятор. Часті запуски двигуна та короткі поїздки не дають генератору достатньо часу для заряджання акумулятора, що призводить до його поступового розряду. Іншою причиною розрядження можуть бути пошкоджені або корродовані дроти, які погіршують провідність струму, впливаючи на заряджання акумулятора. Регулярна перевірка стану проводів та клем, а також їх очищення можуть запобігти цим проблемам.

Оптимальна температура для автомобільного акумулятора становить близько 20 градусів Цельсія. Дуже низькі та дуже високі температури негативно впливають на його продуктивність та призводять до розрядження. У холодних умовах акумулятор втрачає здатність зберігати енергію, що ускладнює запуск двигуна. Високі температури призводять до швидкого зносу акумулятора та його саморозрядження.

Акумулятори мають обмежений термін служби, що зазвичай становить від 3 до 5 років. У нових автомобілях цей термін може сягати десяти років. Згодом ємність акумулятора зменшується, що робить його нездатним утримувати достатню кількість енергії.

Щоб уникнути проблем із розрядженим акумулятором, важливо стежити за тим, щоб усі електричні прилади були вимкнені після завершення поїздки, регулярно перевіряти стан генератора та проводів, уникати коротких поїздок та частих запусків двигуна, якщо це можливо, та 1-2 рази на рік заряджати акумулятор від зовнішнього джерела енергії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Audi готує масштабні скорочення: без роботи залишаться тисячі

Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…

18.03.2025

Блогери знайшли новий спосіб обдурити автопілот Tesla

Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…

18.03.2025

Експерт попередив про ризики їзди на літніх шинах у холодну погоду

Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…

18.03.2025

Audi Q5 PHEV нового покоління позбудеться турбодизельного двигуна

Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…

18.03.2025

Mercedes-Benz тестує новий електричний GLB-Class 2027

Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…

18.03.2025

Audi оновить модельний ряд і випустить 10 нових PHEV та ДВЗ у 2025 році

Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…

18.03.2025