Статті

Вплив спеки на запас ходу електромобіля: висновки фахівців

Share

Фахівці з компанії Recurrent провели дослідження, щоб з’ясувати, як висока температура впливає на запас ходу сучасних електромобілів. Для цього вони проаналізували реальні дані від понад 7500 електромобілів у США.

Результати дослідження показують, що електромобілі здебільшого працюють добре при помірному підвищенні температури. Втрата запасу ходу становить лише 2-5% при температурах до 32°C. Це можливо завдяки надійним системам терморегуляції, які підтримують батареї холодними та безпечними.

Однак при температурах вище 35°C електромобілі можуть втратити 20-30% загального запасу ходу, як свідчать дані Recurrent.

Коли спека стає проблемою для електромобілів

Тепло негативно впливає на електромобілі у двох ситуаціях:

  1. Коли ви залишаєте акумулятор електромобіля на дуже низькому відсотку заряду.  Керування температурою автомобіля потребує енергії, тому тримайте акумулятор зарядженим, щоб допомогти охолодити його акумулятор.
  2. Коли ви залишаєте машину тижнями стояти під гарячим сонцем.  Це важче для електромобіля, ніж припаркувати його в тіні або на вулиці. Якщо вам доводиться залишати машину на відкритій парковці на тиждень, ідеально буде залишити її на закритій стоянці, особливо якщо прогнозується сильна спека.

Як кондиціонер впливає на запас ходу електромобіля

Використання кондиціонера під час звичайних літніх умов не призведе до значного зменшення запасу ходу електромобіля. Хоча для внутрішнього охолодження потрібна енергія, звичайна спека спричиняє лише незначну втрату заряду батареї.

Кондиціонер повітря має набагато менший негативний вплив на запас ходу, ніж резистивний обігрівач. Діапазон починає знижуватися лише тоді, коли температура досягає 30°C.

Охолодження салону електромобіля меншою мірою впливає на запас ходу порівняно з обігрівом за низьких температур.

Найкращий спосіб охолодити ваш електрокар

Якщо ви попередньо охолодите свій електромобіль під час підключення до мережі, кондиціонер не вплине на ваш запас ходу. Найбільш енергоємною частиною кондиціювання повітря є початкове охолодження. Може знадобитися 3-5 кВт енергії, щоб охолодити автомобіль з 35°C до комфортних 22°C, але потрібно лише близько 1 кВт, щоб підтримувати його на 22°C.

Крім того, електричні кондиціонери простіші за механічні, але все одно регулярно перевіряйте повітряні фільтри та шланги.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025