Проблеми найчастіше починаються при температурі вище 30 градусів за Цельсієм: в самий невідповідний момент автомобіль закипає з усіма можливими неприємностями.

Перша ознака забруднених радіаторів – це коли автомобіль починає нагріватися не в пробках, а при русі на швидкостях, коли потік повітря, що набігає, не повинен дозволяти цьому траплятися.

Також важливо розуміти, що миття радіатора  – це не просто обполоснути його зовні. Це об’ємна робота, в більшості випадків вона вимагає зняття одного або обох радіаторів з наступним перезаправленням кондиціонера, а також прокачуванням системи охолодження.

Крім того, в спеку експерт рекомендував уникати агресивного водіння (наприклад, буксирування або високошвидкісної їзди), тому що такий стиль дає додаткове навантаження на мотор і нерідко призводить до його перегріву.

Також важливим аспектом є використання високоякісного бензину, оскільки паливо з високим октановим числом допомагає зменшити утворення відкладень у моторі та зменшує ризик його перегріву. Додатково, рекомендується помірно використовувати кондиціонер, оскільки його функціонування збільшує навантаження на двигун, підкреслив автоексперт.