Спосіб гальмування двигуном є рекомендованим варіантом у певних випадках (наприклад, на довгих і крутих спусках, при їзді по слизьких дорогах та інше), і сам по собі не становить небезпеки для машини. За умови, що цей метод використовується правильно і в відповідних умовах, розповів «Російській газеті» Вадим Стрельбицький .
Серед потенційних ризиків, пов’язаних із гальмуванням двигуном, можна, наприклад, назвати перегрів силового агрегату . Це може статися на тлі високого навантаження, якщо гальмувати на крутому схилі тривалий час.
По-друге, гальмування двигуном може викликати підвищене зношування коробки передач , особливо при експлуатації її на низьких передачах. Трансмісія, як і силовий агрегат, відчуває у цій ситуації підвищене навантаження.
Якщо говорити про гальмування двигуном на слизькій трасі, є ще один можливий ризик — втрата контролю над машиною (втрата зчеплення з дорогою і ковзання). Ця ситуація може виникнути через те, що гальмування двигуном уповільнює автомобіль, але при цьому не дає такого ж рівня контролю над ним, як гальмування колесами.
Таким чином, застосовувати гальмування двигуном необхідно акуратно і тільки у відповідних для цього умовах . На значно крутих схилах та в умовах слизької дороги слід поєднувати обидва способи зниження швидкості: як двигуном, так і колесами, підсумував експерт.