Статті

Водіям нагадали, як не варто їздити дорогами під час дощу

Перевірка стану шин і тиску в них є одним із основних правил безпеки, що стає особливо важливим в умовах поганої погоди. Коли протектор шин занадто зношений, вони гірше відводять воду, що погіршує зчеплення з дорогою. У такій ситуації слід пересуватися з особливою обережністю або навіть відкласти поїздку.

Експерт зазначив, що після сильного дощу дороги стають небезпечними через скупчення води. Це підвищує ризик аквапланування, коли шини втрачають контакт із дорогою. Щоб уникнути цього, необхідно знизити швидкість і збільшити дистанцію до транспортних засобів попереду. Це дасть більше часу для реакції та зменшить імовірність аварії.

За словами експертів, краще уникати руху по залитій колії , інакше шини можуть не впоратися з відведенням вологи, а машина перестане слухатися органів управління. Якщо рух по колії все ж таки неминуче, дотримуйтесь незатопленої частини смуги, де ймовірність утворення глибоких калюж нижче, і рухайтеся з невеликою швидкістю.

Також експерт додав, що у дощову погоду та після неї видимість на дорозі може бути сильно погіршена. Використовуйте фари навіть вдень , щоб вас було краще видно іншим водіям. Можна навіть увімкнути протитуманки та аварійну сигналізацію. Тримайте скло та дзеркала чистими.

Крім того, не можна влітати у воду на великій швидкості , навіть якщо вона покриває знайому ділянку дороги. Намагайтеся уникати великих калюж . Вода може приховувати глибокі ями та інші перешкоди, які можуть зашкодити машині. Якщо об’їзд неможливий, проїжджайте через калюжу повільно та акуратно, утримуючи кермо рівно, щоб уникнути занесення. Пам’ятайте, що при глибокій калюжі вода може потрапити в повітрозабірник і призвести до гідроудару силового агрегату , підкреслив фахівець.

Паркування у дощову погоду також потребує особливої ​​уваги, нагадав експерт. Слід уникати паркувань під деревами та поблизу хитких конструкцій, які можуть пошкодити транспортний засіб за сильного вітру. Намагайтеся не паркуватися в низинах, стоянках під естакадою, де може накопичуватися вода. Це може призвести до потрапляння вологи всередину салону та агрегатів, тим самим створивши умови для гниття оббивки та електропроводки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Mercedes тестує електричну версію C-Class із запасом ходу до 1000 км

Mercedes-Benz завершує випробування повністю електричного C-Class, дебют якого заплановано на 2026 рік. Новинку вже помітили…

23.10.2025

Які штрафи можна отримати в очікуванні зеленого сигналу світлофора

Навіть під час очікування зеленого сигналу світлофора водії в Україні можуть отримати штраф, якщо порушують…

23.10.2025

Електрокари в Україні залишаються пільговими ще на рік

Верховна Рада України підтримала поправку до держбюджету на 2026 рік, яка передбачає продовження пільгових умов…

23.10.2025

Чому досвідчені водії обирають білий колір для авто

Багато досвідчених автолюбителів віддають перевагу білому кольору кузова - він одночасно простий, ефектний і практичний.…

23.10.2025

Нове покоління Toyota RAV4 GR Sport завалили похвалою після перших тестів

Шосте покоління Toyota RAV4 було представлено цього року. Продажі очікуються наприкінці 2025-го - на початку…

23.10.2025

Як економити паливо на авто з АКПП: поради експертів

Керування витратою пального на авто з автоматичною трансмісією часто стає складнішим завданням. На відміну від…

23.10.2025