Статті

Водіям нагадали, як не варто їздити дорогами під час дощу

Перевірка стану шин і тиску в них є одним із основних правил безпеки, що стає особливо важливим в умовах поганої погоди. Коли протектор шин занадто зношений, вони гірше відводять воду, що погіршує зчеплення з дорогою. У такій ситуації слід пересуватися з особливою обережністю або навіть відкласти поїздку.

Експерт зазначив, що після сильного дощу дороги стають небезпечними через скупчення води. Це підвищує ризик аквапланування, коли шини втрачають контакт із дорогою. Щоб уникнути цього, необхідно знизити швидкість і збільшити дистанцію до транспортних засобів попереду. Це дасть більше часу для реакції та зменшить імовірність аварії.

За словами експертів, краще уникати руху по залитій колії , інакше шини можуть не впоратися з відведенням вологи, а машина перестане слухатися органів управління. Якщо рух по колії все ж таки неминуче, дотримуйтесь незатопленої частини смуги, де ймовірність утворення глибоких калюж нижче, і рухайтеся з невеликою швидкістю.

Також експерт додав, що у дощову погоду та після неї видимість на дорозі може бути сильно погіршена. Використовуйте фари навіть вдень , щоб вас було краще видно іншим водіям. Можна навіть увімкнути протитуманки та аварійну сигналізацію. Тримайте скло та дзеркала чистими.

Крім того, не можна влітати у воду на великій швидкості , навіть якщо вона покриває знайому ділянку дороги. Намагайтеся уникати великих калюж . Вода може приховувати глибокі ями та інші перешкоди, які можуть зашкодити машині. Якщо об’їзд неможливий, проїжджайте через калюжу повільно та акуратно, утримуючи кермо рівно, щоб уникнути занесення. Пам’ятайте, що при глибокій калюжі вода може потрапити в повітрозабірник і призвести до гідроудару силового агрегату , підкреслив фахівець.

Паркування у дощову погоду також потребує особливої ​​уваги, нагадав експерт. Слід уникати паркувань під деревами та поблизу хитких конструкцій, які можуть пошкодити транспортний засіб за сильного вітру. Намагайтеся не паркуватися в низинах, стоянках під естакадою, де може накопичуватися вода. Це може призвести до потрапляння вологи всередину салону та агрегатів, тим самим створивши умови для гниття оббивки та електропроводки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Названа головна помилка водіїв під час прогрівання авто взимку

Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…

12.11.2025

Audi E5 Sportback отримав агресивний дизайн та широкі арки

Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…

12.11.2025

Топ-5 речей, які врятують вас узимку на дорозі

Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…

12.11.2025

Toyota RAV4 втратила лідерство у рейтингу надійності: хто виявився кращим

Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…

12.11.2025

Renault виключив появу бензинових та гібридних версій R5, R4 та Twingo

Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…

12.11.2025

Експерти розповіли, як розмір дисків і профіль шин впливають на авто

Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса.…

12.11.2025