Статті

Водіям нагадали, як не варто їздити дорогами під час дощу

Share

Перевірка стану шин і тиску в них є одним із основних правил безпеки, що стає особливо важливим в умовах поганої погоди. Коли протектор шин занадто зношений, вони гірше відводять воду, що погіршує зчеплення з дорогою. У такій ситуації слід пересуватися з особливою обережністю або навіть відкласти поїздку.

Експерт зазначив, що після сильного дощу дороги стають небезпечними через скупчення води. Це підвищує ризик аквапланування, коли шини втрачають контакт із дорогою. Щоб уникнути цього, необхідно знизити швидкість і збільшити дистанцію до транспортних засобів попереду. Це дасть більше часу для реакції та зменшить імовірність аварії.

За словами експертів, краще уникати руху по залитій колії , інакше шини можуть не впоратися з відведенням вологи, а машина перестане слухатися органів управління. Якщо рух по колії все ж таки неминуче, дотримуйтесь незатопленої частини смуги, де ймовірність утворення глибоких калюж нижче, і рухайтеся з невеликою швидкістю.

Також експерт додав, що у дощову погоду та після неї видимість на дорозі може бути сильно погіршена. Використовуйте фари навіть вдень , щоб вас було краще видно іншим водіям. Можна навіть увімкнути протитуманки та аварійну сигналізацію. Тримайте скло та дзеркала чистими.

Крім того, не можна влітати у воду на великій швидкості , навіть якщо вона покриває знайому ділянку дороги. Намагайтеся уникати великих калюж . Вода може приховувати глибокі ями та інші перешкоди, які можуть зашкодити машині. Якщо об’їзд неможливий, проїжджайте через калюжу повільно та акуратно, утримуючи кермо рівно, щоб уникнути занесення. Пам’ятайте, що при глибокій калюжі вода може потрапити в повітрозабірник і призвести до гідроудару силового агрегату , підкреслив фахівець.

Паркування у дощову погоду також потребує особливої ​​уваги, нагадав експерт. Слід уникати паркувань під деревами та поблизу хитких конструкцій, які можуть пошкодити транспортний засіб за сильного вітру. Намагайтеся не паркуватися в низинах, стоянках під естакадою, де може накопичуватися вода. Це може призвести до потрапляння вологи всередину салону та агрегатів, тим самим створивши умови для гниття оббивки та електропроводки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024