Статті

Водіям нагадали, як не варто їздити дорогами під час дощу

Share

Перевірка стану шин і тиску в них є одним із основних правил безпеки, що стає особливо важливим в умовах поганої погоди. Коли протектор шин занадто зношений, вони гірше відводять воду, що погіршує зчеплення з дорогою. У такій ситуації слід пересуватися з особливою обережністю або навіть відкласти поїздку.

Експерт зазначив, що після сильного дощу дороги стають небезпечними через скупчення води. Це підвищує ризик аквапланування, коли шини втрачають контакт із дорогою. Щоб уникнути цього, необхідно знизити швидкість і збільшити дистанцію до транспортних засобів попереду. Це дасть більше часу для реакції та зменшить імовірність аварії.

За словами експертів, краще уникати руху по залитій колії , інакше шини можуть не впоратися з відведенням вологи, а машина перестане слухатися органів управління. Якщо рух по колії все ж таки неминуче, дотримуйтесь незатопленої частини смуги, де ймовірність утворення глибоких калюж нижче, і рухайтеся з невеликою швидкістю.

Також експерт додав, що у дощову погоду та після неї видимість на дорозі може бути сильно погіршена. Використовуйте фари навіть вдень , щоб вас було краще видно іншим водіям. Можна навіть увімкнути протитуманки та аварійну сигналізацію. Тримайте скло та дзеркала чистими.

Крім того, не можна влітати у воду на великій швидкості , навіть якщо вона покриває знайому ділянку дороги. Намагайтеся уникати великих калюж . Вода може приховувати глибокі ями та інші перешкоди, які можуть зашкодити машині. Якщо об’їзд неможливий, проїжджайте через калюжу повільно та акуратно, утримуючи кермо рівно, щоб уникнути занесення. Пам’ятайте, що при глибокій калюжі вода може потрапити в повітрозабірник і призвести до гідроудару силового агрегату , підкреслив фахівець.

Паркування у дощову погоду також потребує особливої ​​уваги, нагадав експерт. Слід уникати паркувань під деревами та поблизу хитких конструкцій, які можуть пошкодити транспортний засіб за сильного вітру. Намагайтеся не паркуватися в низинах, стоянках під естакадою, де може накопичуватися вода. Це може призвести до потрапляння вологи всередину салону та агрегатів, тим самим створивши умови для гниття оббивки та електропроводки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Peugeot показав свій новий електромобіль напередодні презентації

Peugeot 408 отримає електричну версію, яку офіційно представлять 2 жовтня, а публічний дебют відбудеться на…

28.09.2024

Свіжі зображення та чутки про бюджетну модель Model 2

Ілон Маск натякав на бажання випустити доступний електромобіль Tesla, і чутки про Model 2 залишаються…

28.09.2024

Toyota випускає двигуни, які можуть проїхати до мільйона кілометрів

Автомобілі Toyota здобули репутацію надійних завдяки двигунам, які практично не ламаються і не потребують серйозного…

28.09.2024

Гібридний BMW X5 помічений на дорожніх випробуваннях (фото)

Розробка нового покоління BMW X5 2026 продовжується, про що свідчать регулярні появи шпигунських знімків в…

28.09.2024

Топ-9 найнадійніших автомобілів усіх часів

Кожного року авторитетні організації та журналісти проводять дослідження, щоб визначити найнадійніші автомобілі, які здатні пройти…

28.09.2024

Tesla втратила статус найпопулярнішого авто в Європі: ось хто став новим лідером

Dacia Sandero став найпопулярнішим автомобілем на європейському ринку за результатами серпня 2024 року, про що…

28.09.2024