Щоб не зіпсувати двигун машини, слід вчасно проходити технічне обслуговування та міняти масло.
За словами експерта, якщо забути про зміну олії та прокатати зайві 2–3 тис. кілометрів, то відразу зростає ймовірність проблем із клапанною групою, з головкою блоку циліндрів. Масло починає швидко втрачати свої експлуатаційні властивості, що може призвести до появи корозії, погіршення відведення тепла, збільшення тертя, появи нагару та відкладень. У результаті все це веде до дорогого ремонту.
Також експерт зазначив, що використання неякісних технічних рідин – ще один короткий шлях до виходу з ладу двигуна .
Крім того, слід перевіряти паливну систему, від справності якої залежить стабільна робота мотора. Якщо сумішоутворення відбувається неправильно, двигун працюватиме на підвищених навантаженнях, його ресурс знижуватиметься.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment