Складено список неочевидних речей, які потрібно тримати у машині. Зазвичай водії возять із собою аптечку, аварійні трикутники, інструменти та іноді вогнегасник. Але професіонали повинні бути готові до будь-якої ситуації, тому тримають при собі і склобій, і ізотермічні ковдри, і навіть протипожежне полотно, яким можна згасити моторний відсік, що спалахнув.
Крім звичних аптечок, світловідбивних жилетів і вогнегасників, у його наборі є предмети для зовсім нештатних ситуацій. Наприклад, склобій з інтегрованим стропорізом, з якого при натисканні кнопки вистрілює сердечник і розбиває вікно машини; протипожежне полотно з температурною межею 600 градусів; а також розкладна пилка, вогнетривкі рукавички та ізотермічні ковдри.
Вогнегасників одразу два, причому чотирикілограмові. Є цілих три знаки аварійної зупинки, кровоспинні джгути, у тому числі з туринкетом з комірним механізмом, кілька пляшок з чистою питною водою та стандартна автомобільна аптечка.
У ній, згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я РФ № 1080н, повинні бути медичні маски, рукавички, бинти, лейкопластир, марлеві серветки та пристрій для проведення штучного дихання.
Крім усього перерахованого, у водія є кілька ліхтариків, мультитул, зовнішній акумулятор для підзарядки гаджетів і туристичний свисток. Останній стане в нагоді, якщо ви заблукали в лісі, треба привернути увагу рятувальників при обваленні конструкції будівлі та в інших надзвичайних обставинах.
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…
У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…
Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…
Leave a Comment