Напевно, кожен, хто в теплу пору на дачі сам миє машину, періодично працює і з поліруванням. Шкода кузову від неї не буде, якщо не робити це під прямими променями сонця або на погано вимитому кузові, розтираючи ганчіркою по лаку піщинки. Але й ефект триватиме недовгим : гладким і блискучим кузов залишиться у кращому випадку пару днів, а подряпини на кузові залишаться помітними.
При абразивному поліруванні за допомогою різних насадок та різних складів знімають пошкоджений шар лаку, а після чого доводять до блиску вирівняну поверхню. Дефекти лаку сховаються, а пошкодження фарби залишаться . У цьому плані у виграші світлі відтінки кузова, на яких сколи та подряпини до білої ґрунтовки менш помітні.
При професійній обробці результат буде помітний кілька місяців , поки після кількох мийок на кузов не повернуться звичні кругові мікроподряпини. Недовговічність пояснюється тим, що ніякої додаткової. захисту після полірування лакофарбове покриття не знаходить, просто процес старіння починається з нуля .
Скільки можна зробити поліровок одному автомобілю – питання індивідуальне . Все залежить від вихідної товщини покриття і від того, як робилася кожна попередня «абразивка». Грамотний майстер спочатку вивчить кузов перед тим, як братися до роботи. Гарантована відмова буде за наявності неякісного кузовного ремонту.