У багатьох китайських автомобілів у процесі експлуатації виникають однакові проблеми. Про це розповіли представники мережі сервісних центрів “Китаяна”, які перерахували основні поломки таких машин.
Так, найчастіше у автомобілів з Китаю від низьких температур страждає електроніка, наприклад, у автомобілів Dongfeng відмовляють кисневі датчики та система ABS. Власники автомобілів Chery Tiggo регулярно стикаються з течією радіатора охолодження двигуна та швидким зносом ременя ГРМ.
У моделей JAC та Kaiyi часто виходять з ладу варіатори, а власники Changan нерідко стикаються з перегрівом роботизованої трансмісії. Багато господарів машин Geely скаржаться на проблеми у підвісці вже на пробігу 20 тис. км, на розбиті важелі кермового управління та порвані сайлентблоки. Також в останній рік почастішали випадки поломок у системі турбокомпресора у Haval F7 і F7X (виходить з ладу актуатор турбіни).
Крім того, багато власників машин з КНР нарікають на ступичні підшипники (приходять у непридатність на 50 тис. км пробігу), поломку трансмісії або блоків її керування. Зрештою, масовою проблемою виявився кузовний ремонт — оригінальні елементи коштують дорого, а аналоги найчастіше виявляються низькою якістю.
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Leave a Comment