У багатьох китайських автомобілів у процесі експлуатації виникають однакові проблеми. Про це розповіли представники мережі сервісних центрів “Китаяна”, які перерахували основні поломки таких машин.
Так, найчастіше у автомобілів з Китаю від низьких температур страждає електроніка, наприклад, у автомобілів Dongfeng відмовляють кисневі датчики та система ABS. Власники автомобілів Chery Tiggo регулярно стикаються з течією радіатора охолодження двигуна та швидким зносом ременя ГРМ.
У моделей JAC та Kaiyi часто виходять з ладу варіатори, а власники Changan нерідко стикаються з перегрівом роботизованої трансмісії. Багато господарів машин Geely скаржаться на проблеми у підвісці вже на пробігу 20 тис. км, на розбиті важелі кермового управління та порвані сайлентблоки. Також в останній рік почастішали випадки поломок у системі турбокомпресора у Haval F7 і F7X (виходить з ладу актуатор турбіни).
Крім того, багато власників машин з КНР нарікають на ступичні підшипники (приходять у непридатність на 50 тис. км пробігу), поломку трансмісії або блоків її керування. Зрештою, масовою проблемою виявився кузовний ремонт — оригінальні елементи коштують дорого, а аналоги найчастіше виявляються низькою якістю.
Перший повністю електричний Range Rover наближається до свого дебюту і з ним розкриваються нові подробиці,…
22 травня Jeep представить Avenger 4xe - перший повнопривідний варіант субкомпактного кросовера Avenger, що продається…
Японська компанія Toyota готує до випуску GR Corolla із автоматичною коробкою передач. Це рішення було…
Німецький автомобільний портал Auto Bild з 2000 року проводить так звані довгострокові ресурсні тести, в…
Ford подала патент на нову технологію, яка робить передні багажники електромобілів, або франки, ще кориснішими.…
Tesla припинила постачання нових Model S та Model X з підтримкою ігор від Steam, яку…
Leave a Comment