У багатьох китайських автомобілів у процесі експлуатації виникають однакові проблеми. Про це розповіли представники мережі сервісних центрів “Китаяна”, які перерахували основні поломки таких машин.
Так, найчастіше у автомобілів з Китаю від низьких температур страждає електроніка, наприклад, у автомобілів Dongfeng відмовляють кисневі датчики та система ABS. Власники автомобілів Chery Tiggo регулярно стикаються з течією радіатора охолодження двигуна та швидким зносом ременя ГРМ.
У моделей JAC та Kaiyi часто виходять з ладу варіатори, а власники Changan нерідко стикаються з перегрівом роботизованої трансмісії. Багато господарів машин Geely скаржаться на проблеми у підвісці вже на пробігу 20 тис. км, на розбиті важелі кермового управління та порвані сайлентблоки. Також в останній рік почастішали випадки поломок у системі турбокомпресора у Haval F7 і F7X (виходить з ладу актуатор турбіни).
Крім того, багато власників машин з КНР нарікають на ступичні підшипники (приходять у непридатність на 50 тис. км пробігу), поломку трансмісії або блоків її керування. Зрештою, масовою проблемою виявився кузовний ремонт — оригінальні елементи коштують дорого, а аналоги найчастіше виявляються низькою якістю.
За останнє десятиліття кросовери Mazda стали одними з найпопулярніших серед шанувальників японських авто завдяки зручності,…
У листопаді поліція активніше перевіряє стан шин і частіше штрафує за невідповідну гуму. Хоча конкретних…
Багато водіїв уважно стежать за станом авто й перед холодами замінюють моторну оливу, щоб полегшити…
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Leave a Comment