У багатьох китайських автомобілів у процесі експлуатації виникають однакові проблеми. Про це розповіли представники мережі сервісних центрів “Китаяна”, які перерахували основні поломки таких машин.
Так, найчастіше у автомобілів з Китаю від низьких температур страждає електроніка, наприклад, у автомобілів Dongfeng відмовляють кисневі датчики та система ABS. Власники автомобілів Chery Tiggo регулярно стикаються з течією радіатора охолодження двигуна та швидким зносом ременя ГРМ.
У моделей JAC та Kaiyi часто виходять з ладу варіатори, а власники Changan нерідко стикаються з перегрівом роботизованої трансмісії. Багато господарів машин Geely скаржаться на проблеми у підвісці вже на пробігу 20 тис. км, на розбиті важелі кермового управління та порвані сайлентблоки. Також в останній рік почастішали випадки поломок у системі турбокомпресора у Haval F7 і F7X (виходить з ладу актуатор турбіни).
Крім того, багато власників машин з КНР нарікають на ступичні підшипники (приходять у непридатність на 50 тис. км пробігу), поломку трансмісії або блоків її керування. Зрештою, масовою проблемою виявився кузовний ремонт — оригінальні елементи коштують дорого, а аналоги найчастіше виявляються низькою якістю.
Tesla готується до запуску серійного виробництва оновленої Model Y Juniper, і, за чутками, вже з…
Водії в Україні повинні мати при собі водійське посвідчення відповідної категорії під час керування автомобілем.…
Термін служби двигуна — це важлива тема для кожного автовласника, адже від того, як довго…
В Україні останнім часом справжнє полювання на власників авто зі США. Поліція буквально почала придивлятися…
Субкомпактний кросовер Hyundai Venue з'явився в лінійці корейського автовиробника в 2019 році, оновившись у 2022-му.…
На дорогах Європи почали з'являтися нові дорожні знаки, які можуть заплутати водіїв. Один із них…
Leave a Comment