Статті

Названо найкращі та найгірші системи допомоги водієві

Share
Згідно з новим дослідженням американського Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS), більшість автовиробників оснащують свої автомобілі системами допомоги водієві неналежного рівня. Найкраща система допомоги водію – у Lexus.

У 2024 році експерти американського Страхового інституту дорожньої безпеки перевірили системи допомоги водію у автомобілів Ford, General Motors, Tesla, Mercedes-Benz, BMW, Genesis, Lexus, Nissan та Volvo. Усього перевірили 14 систем допомоги водію.

11 із 14 систем допомоги водію отримали оцінку «погано». Цю оцінку отримали навіть Автопілот та дуже дорога технологія Full Self Driving компанії Tesla. Система Level 3 Drive Pilot компанії Mercedes-Benz не оцінювалася, оскільки на той момент жоден автомобіль не мав системи автономного керування 3-го рівня. Але оцінювалася система Distronic, якою оснащується Mercedes-Benz C-Class. Вона отримала оцінку «погано». Таку погану оцінку отримала й система BlueCruise електричного кросовера Ford Mustang Mach-E.

Але є системи допомоги водію, які все ж таки відповідають стандартам американського Страхового інституту дорожньої безпеки. Так, хороші оцінки отримали системи ProPilot Assist та Super Cruise. Системою ProPilot Assist оснащується кросовер Nissan Ariya, а системою Super Cruise – повнорозмірний пікап GMC Sierra концерну General Motors. Ці системи отримали оцінку «marginal», тобто «гранично допустимо».

Оцінку «acceptable», тобто «прийнятно», отримала лише одна система допомоги водію – Lexus Teammate. Цією технологією оснащується люксовий седан Lexus LS. Більш високих оцінок жодна із систем допомоги водію у новому дослідженні американського Страхового інституту дорожньої безпеки не отримала.

Слід зазначити, що сучасні системи допомоги водію та активної безпеки полегшують автомобілістам поїздки на великі відстані. Але, як бачимо, поки що мало доказів, що ці системи знижують кількість ДТП. Кожна система допомоги водію має свої сильні та слабкі сторони. Автовиробникам ще доведеться попрацювати, щоб створити по-справжньому безпечні системи допомоги.

Відповідно до стандартів IIHS, система допомоги водію може отримати хорошу оцінку лише в тому випадку, якщо вона має систему контролю над увагою водія. Якщо водій втрачає увагу на 35 секунд, то система повинна вжити заходів для гальмування автомобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault готує рестайлінг Kardian: з’явилися перші фото і деталі змін

Французький автовиробник готується представити оновлений кросовер Renault Kardian модельного року 2026. Як і попередник, автомобіль…

26.06.2025

Літні помилки водіїв: як спека виводить з ладу авто і як цього уникнути

З настанням літа українським водіям слід бути особливо уважними: спека випробовує на міцність не лише…

26.06.2025

Літній догляд за авто без майстра: що можна зробити самостійно

Цей сезон - чудовий час для догляду за автомобілем. В умовах спокою, коли є доступ…

26.06.2025

Ціни на бензин в Україні залишаються стабільними завдяки зниженню цін на нафту

Перемир’я між Ізраїлем та Іраном стало ключовим фактором, який зумовив зниження світових цін на нафту.…

26.06.2025

Автоексперт назвав аксесуари, які не варто купувати для машини

Автоексперт перерахував п'ятірку аксесуарів для авто, які часто продаються на маркетплейсах і в автомагазинах, і…

26.06.2025

5 несправностей двигуна, які можна розпізнати за станом свічок запалювання

Більшість автомобілістів знає, що справні свічки запалювання забезпечують легкий запуск двигуна та його стабільну роботу.…

26.06.2025