Новини

Євросоюз запроваджує екологічний стандарт Євро 7 для автовиробників

Європейський парламент схвалив суворіші стандарти викидів для деяких транспортних засобів, пом’якшивши початкову пропозицію Європейського Союзу після заперечень деяких держав-членів. Нові правила, затверджені в середу, зберігають поточні норми щодо забруднюючих речовин, включаючи оксиди азоту та чадний газ для легкових автомобілів та фургонів, але встановлюють жорсткіші обмеження для автобусів та вантажівок. Також вперше вводяться обмеження на забруднення частинками від гальм автомобілів та фургонів.

З моменту прийняття першого пакета регулювання, відомого як Євро 1 у 1992 році, ЄС поступово посилював межі викидів від дорожніх транспортних засобів. Європейська комісія, виконавчий орган ЄС, запропонувала останній пакет правил, Євро 7, у 2022 році. Нові правила, які ще мають отримати остаточне формальне схвалення з боку країн ЄС, будуть застосовуватися до легкових автомобілів і фургонів з липня 2030 року, а для автобусів і вантажівок — на 12 місяців пізніше. Європейська комісія спочатку запропонувала запровадити суворіші обмеження з середини 2025 року для автомобілів та з середини 2027 року для вантажівок та автобусів.

Основною політикою ЄС щодо скорочення викидів парникових газів від автомобілів є окремий закон, який заборонить продаж нових автомобілів із викидами CO2 до ЄС з 2035 року. Європейські автовиробники та країни, включаючи Францію, Італію та Чехію, виступали за ослаблення «Євро 7». Враховуючи, що продаж нових автомобілів з викидами CO2 має бути заборонено, вони заявили, що краще зосередити інвестиції на збільшенні виробництва електромобілів для задоволення майбутнього попиту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025

Кінець ери дизелів у Європі: електрокари та гібриди лідирують

Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…

25.11.2025

Toyota представила оновлений bZ4X зі збільшеною автономністю

Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…

25.11.2025

У Європі знову зростає попит на дизельні авто

У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…

25.11.2025