Дуже часта помилка у багатьох людей, які придбали собі новий автомобіль та обслуговують його в сервісі офіційного дилера, що тут працюють справжні професіонали своєї справи, які без проблем зможуть визначити поломку у вашому автомобілі із заплющеними очима та якісно виконувати технічне обслуговування вашого автомобіля.
Але найчастіше все з точністю навпаки і сьогодні обговоримо, чому краще не довіряти свій автомобіль майстрам у сервісі офіційного дилера.
Перед тим, як перейти до цього питання, розглянемо основні причини, чому люди все ж таки обслуговують свій автомобіль у офіційних дилерів:
Якщо подивитися ціни на обслуговування автомобілів Б класу, то побачимо, що навіть найпростіше ТО обійдеться в 5-9 тисяч гривень. А що ви отримаєте за цю ціну? Поміняють масло в двигуні, фільтра і за великим рахунком на цьому все. Дилер продає вам розхідники із великою націнкою. Обслуговуючи автомобіль самостійно, ви економите в 2-3 рази, ніж звернулися б у сервіс офіційного дилера. Якщо боїтеся, що дилер вам потім відмовить у гарантійному ремонті, то все залежить від конкретного дилера.
Непоодинокі випадки, коли власник проходить все ТО за регламентом, а потім раптом розвалився каталізатор, і тут починається. Дилер проведе свою експертизу і зробить висновок, що руйнування сотень нейтралізатора, сталося з вини неякісного палива і відмовить. Тому навіть якщо ви проходите все ТО за регламентом, це не гарантія того, що вам не відмовлять у ремонті за гарантією основних агрегатів.
Що складного провести планове ТО на будь-якому автомобілі, тим більше, якщо це робити щодня? Щоб замінити олію та фільтри, особливих навичок не потрібно, а от якщо відбулася серйозна поломка, то дилер вам запропонує швидше замінити агрегат, ніж ремонтувати його. Так само вони не проти «накосячити» з вашим автомобілем, дуже багато випадків, коли додаткове обладнання встановлюють, як завгодно, а як вони роблять антикорозійну обробку і шумоізоляцію, це взагалі окрема тема. Антикор обробляють тільки для видимості і не заливають його нормально в порожнини, а шумоізоляцію кладуть без дотримання технології. Є звичайно нормальні майстри, але їх не так багато і найчастіше, вони ще працюють в інших сервісах на оренді, оскільки у них є руки і дуже багато постійних клієнтів.
Коли власник автомобіля просить, щоб його пустили в сервісну зону, багато механіків це дратує, тому що доведеться виконати ТО максимально грамотно. На деяких сервісах, майстри можуть замінити не всі розхідники, або взагалі їх не міняти, а лише вдати. Так і робити нічого не доведеться і собі на розхідниках можна заощадити. Звичайно, так роблять далеко не всі, але все ж таки трапляються і такі неприємності.
Обслуговуватися у офіційного дилера, це зовсім не гарантія якісного обслуговування вашого автомобіля або того, що вам відремонтують будь-яку поломку за гарантією, ви більше платите за зручність.
А що ви думаєте з цього приводу? Обслуговуєте автомобіль самі чи їздите до офіційного дилера? Напишіть у коментарях.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment