Днями Ford представив свій перший ралійний електромобіль Mustang Mach-E Rally. Електричний кросовер оснастили ралійною підвіскою та доопрацьованою версією двомоторної силової установки Mustang Mach-E GT. За заявою виробника, віддача модернізованого агарегату становить щонайменше 480 л. і 650 Нм крутного моменту.
На відміну від орієнтованого на продуктивність GT, ралійний Мустанг призначений для «підкорення незвіданих територій». Для перевірки цієї його здібності на випробувальному полігоні Ford у Мічигані збудували спеціальну трасу, що імітує реальну бездоріжжя. До її створення залучили ветеранів ралі. Цим відрізком прототипи Mustang Mach-e Rally наїздили 805 кілометрів тесту.
Впоратися з бездоріжжям йому допомагає піднята на 20 мм підвіска з амортизаторами MagneRide та спеціально налаштованими пружинами. Також новий Mustang Mach-E Rally пішим одержав режим Ford Rally Sport Drive. У компанії його називають унікальним режимом бездоріжжя. Він забезпечує лінійну реакцію дросельної заслінки для кращого контролю та більш агресивне демпфування для покращення керованості на поворотах.
Зовні Mustang Mach-E Rally відрізняється двома гоночними смугами на кузові у кольорах Grabber Blue, Shadow Black, Eruption Green та Grabber Yellow на вибір. За доплату їх забарвлять у відтінки Star White або Glacier Grey. Також у списку контрастних елементів передній спліттер, чорний сталевий дах, молдинги та масивний задній спойлер, що відсилає до знятого з виробництва Focus RS.
Крім того, «двері» дісталася характерна передня панель із протитуманними фарами в ралійному стилі та особливі глянсово-білі 19-дюймові колісні легкосплавні диски. Двигун захищений від пошкоджень спеціальним екраном, двері та колісні арки – плівкою.
У салоні – глянсово-білі акценти на панелі приладів і рульовому колесі, і білий декоративний рядок на дверних картах. Але головна «фішка» інтер’єру – спеціально розроблені для нового електромобіля функціональні сидіння з глянсово-білими спинками та написом «Mach-E Rally».