Сьогодні відбувся офіційний дебют нової моделі, назва якої дала цілу родину легендарних автомобілів – Toyota Century. За онлайн-трансляцією дебюту уважно стежили журналісти, які зібрали всю основну інформацію про новинку із гучним ім’ям.
Традиційний седан, який в основному продавався лише в Японії, завжди був автомобілем із водієм, тому Toyota зберегла традицію з аналогом у кузові позашляховика. Під час презентації компанія продемонструвала зсувні двері для задніх пасажирів з функцією автоматичного відкриття, що полегшить посадку та висадку. Задні двері, що відкриваються під широким кутом 75 градусів, і широка підлога кабіни забезпечують чудову простоту входу та виходу. Крім того, зручні автоматичні висувні силові підніжки та рукоятки задніх стійок, що легко захоплюються, також забезпечують природний і елегантний вхід і вихід пасажирів заднього ряду.
Відповідно до концепції «Шофер» нова модель перетворилася на автомобіль з шофером, який продовжуватиме виправдовувати очікування клієнтів у найближчі роки, дотримуючись суті та успадкувавши гідність, тишу та комфорт їзди, що відповідають сторіччю.
Нова модель Century буде повністю настроюваною на глобальній основі, прислухаючись до потреб кожного окремого клієнта. Ціль полягає в тому, щоб надати «свободу в русі — остаточну свободу пересування» ще більшій кількості людей.
Характерні пропорції автомобіля, керованого шофером, з центром тяжіння ззаду в поєднанні з контурами, натхненими мотивом ткацького верстата, з кичоменом Фаски, що окреслюють просторі, плавні дверні панелі, щоб виразити унікальний світогляд століття.
Екстер’єр бездоганно оброблений до дрібних деталей у руках майстрів, про що свідчать вишукано вигравірувана емблема фенікса та дзеркальне оздоблення, розкішний блиск, що виникає в результаті ретельного полірування пофарбованих поверхонь.
Внутрішній простір, спроектований з урахуванням концепції орієнтованості на людину, забезпечить комфортний час у дорозі. Автомобіль оснащений задніми сидіннями, що повністю відкидаються, з функціями, які дозволяють пасажирам на задньому ряду по-справжньому розслабитися, включаючи функцію освіження.
Тонко відточена слухова чутливість та зразкова техніка майстра з виготовлення музичних інструментів були задіяні у розробці аудіосистеми.
Кабіна оснащена функціями та можливостями, які підтримують професійних водіїв та підвищують простоту використання. Це простір, який дозволяє власникам зосередитися на водінні, коли вони самі знаходяться за кермом.
Трансмісія та система управління водінням, що забезпечують продуктивність, яка перевершує очікування. Нещодавно розроблена 3,5-літрова гібридна система на основі V6 забезпечує як потужну, так і хвилюючу їзду, зберігаючи при цьому тишу в салоні.
Нова гібридна система, що підключається, призначена для роботи в якості електромобіля для повсякденного використання і в якості HEV для далеких поїздок, що робить її ідеальною установкою для автомобіля з водієм.
Система кермового керування чотирма колесами «Dynamic Rear Steering» забезпечує легку керованість на низьких швидкостях та плавну, природну керованість на середніх та високих швидкостях.
Вперше доступний режим Rear Comfort, що підтримує керування автомобілем водієм для забезпечення комфортної їзди пасажирів ззаду. Крім того, режим Rear Comfort допомагає контролювати гальмування, пригнічуючи поштовхи під час зупинки автомобіля.
Жорсткість кузова на крутіння та комфорт їзди були значно покращені. Шумопоглинаюче прозоре багатошарове скло використовується з боку кабіни, щоб правильно відокремити кабіну від вантажного відсіку та домогтися усамітнення та вражаючої тиші, властивих автомобілям з водієм.