25 жовтня Renault презентує новий кросовер

Час читання: 2 хв.
0

Renault Kardian, презентація якого запланована на 25 жовтня, розпочне свою подорож у Латинській Америці, а згодом завоює інші світові автомобільні ринки в рамках стратегічної експансії Renault.

Renault офіційно охрестила свій майбутній міжнародний кросовер класу B-SUV ім’ям Kardian. Ця номенклатура уособлює дух надійності, витривалості, захищеності та енергійності – атрибутів, які Renault високо цінує.

Kardian – це абсолютно новий міський кросовер, що представляє початок амбітного виходу Renault на міжнародні ринки, і готовий вийти за межі Європи. Початковий випуск цієї моделі призначений для Латинської Америки.

Реклама

Прем’єра Kardian, запланована на 25 жовтня в Ріо-де-Жанейро, співпаде з грандіозною презентацією нової міжнародної стратегії Renault.

У назві нового кросовера простежується навмисна закономірність. Очевидно, що лінійка кросоверів Renault об’єднана спільним префіксом “K”: Koleos (2008), Captur (2013), Kaptur (2016), Kadjar (2015), Kwid (2015) і Kiger (2021).

Сильвія, менеджер зі стратегії найменування моделей у департаменті глобального маркетингу Renault, пояснює: “Абсолютно новий Renault Kardian є найновішою моделлю в лінійці і представляє стратегію Ренесансу на міжнародній арені. Ми вимовляємо його французькою мовою, тому що Renault – це французький бренд, як і French Touch”.

Цікаво, що генезис абсолютно нової назви Renault Kardian сягає корінням в англійську мову. При першому знайомстві назва викликає асоціації зі словом “guardian”, що символізує захист і стійкість. Тверді приголосні “К”, “Р” і “Д” підсилюють це враження, водночас нагадуючи про динамізм і спритність. Сильвія додає глибини інтерпретації, зазначаючи: “Що цікаво в Renault Kardian, так це те, як він викликає динамічну спритність. Вона змушує думати про кардіо-спорт, імпульс та адреналін”.

Проте м’якша інтонація назви сприяє появі додаткових конотацій. Сильвія пояснює: “Два склади побудовані навколо двох “А”, Car-Diane, натякаючи на безпеку автомобіля”. Вражаюче, що перший склад “Kardian” перегукується з терміном “автомобіль”.

Новий Renault Kardian, який незабаром дебютує на латиноамериканському ринку, покликаний посилити глобальну присутність бренду. Слідом за такими моделями, як Alaskan та Oroch, Kardian має намір залишити незгладимий слід за межами Латинської Америки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!