В умовах не самого якісного дорожнього покриття багато вживаних автомобілів вимагають чи не щорічної уваги до підвіски, в якій по черзі можуть виходити з ладу безліч елементів. Але в загальному списку машин існує як мінімум одна модель, яка може похвалитися не лише невисокою ціною, але ще й майже «невбивною» підвіскою.
Йдеться, звичайно ж, про Renault Logan 1. Цей бюджетник, розроблений румунською компанією Dacia, отримав справді відмінну ходову частину.
Підвіска з самого запуску «Логана» у продаж зарекомендувала себе як вкрай енергоємна і здатна проїжджати без пробою навіть найсерйознішими вибоїнами, чим часто зловживали водії машин, що використовувалися в таксі.
Що цікаво, саме «Логани» з таксопарків досі можуть їздити на оригінальних деталях ходової, яка за цей період проїхала понад 300 тисяч кілометрів пробігу. Про те, що їх час міняти, може говорити лише стукіт під час відбою при просіданні опор стійок. Чим не є доказом неубиваемости підвіски?
Втім, навіть знаючи про це доходити до крайнощів безперечно не варто. Замислитися над тим, щоб зайнятися переборкою ходової, щоб продовжити її життя приблизно ще стільки ж, краще на пробігах 180-200 тисяч кілометрів.
Ціни на вторинному ринку на Renault Logan першого покоління, що ще зберегли ресурс підвіски, на сьогодні виглядають цілком прийнятними, починаючи з позначки в 200 тисяч гривень.