BMW планує продати 50 000 електромобілів у США цього року

Час читання: 2 хв.
0

BMW очікує на продаж 50 000 електромобілів у США цього року, повідомив Automotive News топ-менеджер з продажу бренду. Це майже втричі більше, ніж 17 964 електромобілі, продані німецьким автовиробником за перші шість місяців року.

На електричний компактний седан BMW i4 припадало майже 60 відсотків обсягу продажів електромобілів BMW у першому півріччі, або 10 724 одиниць.

“У нас є прискорені Q3 і Q4”, – сказав Шон Багбі, виконавчий віце-президент BMW з операцій в Північній Америці, зазначивши появу четвертої акумуляторної моделі BMW – седана i5 – наприкінці 2023 року.

Але BMW не єдина серед розкішних брендів, яка збільшила продаж електромобілів. Деякі конкуренти також сподіваються змагатися з лідером сегменту Tesla Inc. з портфелем конкурентоспроможних і елегантних моделей акумуляторних машин.

Реклама

Mercedes-Benz очікує, що до 2026 року на електромобілі припадатиме 40 відсотків продажів нових легковиків у США, а до 2030 року — 70 відсотків. У другому кварталі на них припадало лише 15 відсотків продажів бренду в США.

Асортимент електромобілів, що розширюється, також викликає все більшу увагу з боку американців, незважаючи на деякий скептицизм щодо практичності технології та неадекватної мережі громадських зарядних станцій.

Недавнє опитування Cox Automotive показало, що 51 відсоток споживачів зараз розглядають купівлю електромобілів, порівняно з 38 відсотками два роки тому.

За прогнозами аналітиків, у 2023 році в США буде продано 1 мільйон нових електромобілів, оскільки цього року автовиробники виведуть на ринок 33 нові моделі.

Завдяки зростаючому інтересу клієнтів продаж преміальних брендів у другому кварталі склали 676 906 автомобілів і легких вантажівок, що на 21% більше, ніж загалом по галузі. Техаська компанія Tesla, яка торік поклала край трирічному пануванню BMW на вершині сегмента розкоші, перевершила свого найближчого конкурента більш ніж у 2 рази в першій половині цього року.

За оцінками Automotive News, у першій половині року частку Tesla припадало 26,5% від загального обсягу продажів розкішних машин у США порівняно з 21,6% у першій половині 2022 року. Tesla прагне побити ще один рекордний рік. За перші шість місяців 2023 року продано майже 70 відсотків торішнього загального обсягу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!