Названий безпроблемний та недорогий кросовер із пробігом із ресурсом понад 400 тис. км

Час читання: 2 хв.
0

Експерт проаналізував вторинний авторинок та назвав безпроблемний та недорогий кросовер, ресурс якого сягає 400 тис. км і вище.

Йдеться про кросовер Citroen C-Crosser 2008-2012 рр.., який, як і  Peugeot 4007 , є французьким «клоном» популярного на нашому ринку Mitsubishi Outlander покоління XL . І шасі, і більшість агрегатів у цих трьох моделей є спільними. Відмінності – в дизайні, оснащенні та іншому наборі поєднань “мотор-коробка”. А головна перевага Citroen C-Crosser  — це те, що він на 10–15% дешевше, ніж його аналог, що випускався під японським брендом.

Усі три кросовери для нашого ринку до 2010 року збирали в Японії, потім у Калузі. Запчастини для Citroen і  Peugeot в середньому дешевші, ніж для Mitsubishi , хоча знайти їх зараз складніше. До переваг C-Crosser експерт відніс надійність, дуже щедре оснащення в базі, а також просторий та комфортний салон. Серед недоліків відзначено непереконливий захист від корозії знизу, слабку шумоізоляцію, а також невеликий багажник (441 літр).

Реклама

У лінійку моторів Citroen C-Crosser входять у тому числі атмосферники Mitsubishi об’ємом 2,0 літра (4B11, 147 к.с.) і 2,4 літра (4В12, 170 к.с.), які заслужили найпозитивніші відгуки. Вони легко перетравлюють АІ-92, і до 200-250 тис. км. з ними зазвичай нічого не відбувається. Потім приходить час щось робити з поршневими кільцями та маслознімними ковпачками (наростає чад олії). Загальний ресурс перевищує 350 тис. Км.

Рідко на вторинному ринку зустрічається дизель Peugeot об’ємом 2,2 літра в 156-сильній модифікації з одним турбокомпресором. Слабкості типово дизельні: чутлива паливна апаратура, забиваються відходами сажовий фільтр та клапан EGR, течуть теплообмінники, швидко здається демпферний шків. В іншому це дуже гідний агрегат із ресурсом понад 400 тис. км. Його поєднання з роботом часто називають оптимальним. Можливо, але тільки до пробігів 120-150 тис. км, поки у робота не починаються різноманітні проблеми.

Що стосується КПП, то під французькими індексами F1CJA/W1CJA ховається JF011E  – мабуть, найвитриваліший з варіаторів Jatco . Життєстійкість його прямо залежить від року випуску Citroen C-Crosser . Наприклад, на екземплярах до 2011 року випуску стояв виносний радіатор, згодом — простий теплообмінник, з яким перегріви стали звичайним явищем. Від режимів експлуатації та ретельності обслуговування залежить зношування всього, так що ресурс варіатора невизначений, проте деякі «доживали» і до 250 тис. км.

Приблизно те саме можна сказати і про роботу Getrag 6DCT470, що поєднується з дизелем , з двома сухими зчепленнями. Це досить хороший агрегат, заточений під великий момент, що крутить – його ставили на спортседан Mitsubishi Lancer Evolution X. Проте обіцяні 200 тис. км. він виходжує не завжди. Як правило, зчеплення потрібно міняти ще до 150 тис. км. Механічні КПП (п’ять або шість ступенів) надійні, частіше зустрічаються у поєднанні з двигунами об’ємом 2,4 літри та повним приводом. За підключення задніх коліс відповідає електроніка та муфта, яка легко перегрівається, тому у важкі грязі краще не потикатися. До експлуатаційних болячок Citroen C-Crosser експерт відніс жорстку підвіску і часті нарікання з електрики.

Наймасовіша пропозиція на “вторинці” – це версія з мотором 2,4 літра в поєднанні з варіатором і повним приводом. Оптимальний вибір, на думку експерта, це C-Crosser з мотором 2,0 літра у поєднанні з “механікою” та переднім приводом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!