Ви можете очікувати багато чого від такої події, як святкування 75-річчя Porsche, але, звичайно, нічого тривіального: серед нових моделей, спеціальних випусків та неопублікованих версій, про які ходили чутки в останні тижні, вибір упав на гіперкар з дуже стриманою назвою Mission X .
Mission – це назва всіх останніх концепцій, яким судилося продемонструвати недалеке майбутнє марки. Що стосується « Х », то це поки що нам ні про що не говорить.
Mission X , яку компанія називає не інакше як «концептуальне дослідження», переосмислює концепцію дорожнього гіперкара, засновану на світі перегонів, зокрема перегонів на витривалість, де гіперкар вже кілька років є новими королями. Від них він запозичив двері, які відчиняються вгору спереду, але, як і слід було очікувати, він на 100% електричний.
Mission X , на даний момент тільки концепт, який є переконливим показником того, як може виглядати майбутнє Porsche . Компанія заявляє, що цей гіперкар запропонує чудове співвідношення потужності до ваги, що дорівнює як мінімум одній кінській силі на кілограм завдяки новій 900-вольтовій повністю електричній архітектурі. Porsche представила концепт Mission X з нагоди 75-річного ювілею компанії та напередодні столітнього ювілею гонки «24 години Ле-Мана». Це природний зв’язок: дизайн Mission X також натхнен Ле-Маном.
Якщо ми візьмемо останній гіперкар Porsche як зразок, 918 Spyder 2015 року, ми можемо припустити потужність близько 1 700 кінських сил . Це майже вдвічі більше, ніж показав Spyder , ставши першим серійним автомобілем, що проїхав Нюрбургрінг менш ніж за сім хвилин.
Знову ж таки, це лише гіпотеза, оскільки ми ще не знаємо ваги, але такий рівень потужності зробив би його найпотужнішим дорожнім Porsche за всю історію, з набагато більшою потужністю, навіть ніж у 919 Hybrid Evo .
Салон також примітний, з контрастними кольоровими сидіннями для водія та пасажира та шеститочковими ременями.