Volkswagen Touareg – це легенда на міжнародному ринку. Ніхто не припускав, що розум покійного Фердинанда Пієха вийде за межі того, що він зробив з Phaeton , скориставшись досвідом розробки першого покоління Porsche Cayenne , щоб запустити свій власний позашляховик.
Зі зміною покоління Touareg змінився рівно настільки, щоб не відставати від своєї характерної привабливості та виділятися більшим технологічним навантаженням. Планується, що оновлений флагман з’явиться в європейських дилерських центрах із серпня наступного року, хоча незадовго до цього стануть відомими ціни та деталі обладнання. Рішення мотивоване ключовим фактором, який багато в чому пов’язаний з Cayenne . Спортивна фірма вже підтвердила, що не розроблятиме нове покоління цього позашляховика з ДВС і що з 2025 року його буде перетворено на електричний, тому перетворення Touareg на електромобіль є природним наслідком.
І цей процес стане просто обов’язковим, тому що обидва не лише поділяють платформу та інші механічні компоненти, а й використовують одні й ті самі складальні лінії на заводі у Братиславі. Складальна лінія, несумісна з виробництвом моделей внутрішнього згоряння та електричних моделей одночасно. Якби Touareg продовжував працювати на викопному паливі, це змусило Volkswagen шукати нове місце для складання, чого вони не хочуть.
Живим прикладом є Volvo EX90 . Шведський семимісний позашляховик, чий дебют на ринку був відкладений через проблему зі стабільністю у програмному забезпеченні, надійшов у продаж виключно як модель із нульовим рівнем викидів. Volkswagen має такий самий намір зробити крок уперед і припинити виробництво Touareg наприкінці 2025 року, представивши себе у 2026 році як 100% електричну модель.