Чому бетонні дороги не стануть порятунком для українських водіїв

Час читання: < 1 хв.
0

Жахливий стан дорожнього покриття в Україні вже давно вимагає грамотного підходу до вирішення цього питання. Тож не дивно, що багато із запропонованих варіантів часто носять і спекулятивний характер. Наприклад, це тема з будівництвом бетонних доріг.

Про це в ефірі ObozTV заявив екс-заступник міністра інфраструктури, радник «Укравтодору» Олександр Кава.

“Бетонні дороги в Україні, це тема з великими спекуляціями. Тобто бетонні дороги – це не панацея. Це дорожче, ніж асфальтні дороги, бетонні дороги не прощають помилок при будівництві і для них потрібна зовсім інша система змісту”, – підкреслив він.

Реклама

За його словами, за активізацією подібних розмов стоять виробники цементу, які безпосередньо зацікавлені в збільшенні обсягів такого будівництва.

“На жаль, зараз в Україні активно діє лобі виробників цементу, які намагаються через різних політиків і громадських діячів просувати тему будівництва цементно-бетонних доріг за бюджетні гроші”, – зазначив Кава.

При цьому радник «Укравтодору» визнав, що в деяких випадках це буває вигідно.

“Наприклад, на півдні країни, де складні погодні умови, де високі температури. І зараз «Укравтодор» в цьому році приступить до будівництва цементно-бетонної дороги від Миколаєва до Кропивницького. Також буде в цементо-бетоні дорога М31 від Решетилівки до Дніпра. Ось це відгалуження від швидкісної траси Київ-Полтава-Харків в напрямку Дніпра і Запоріжжя”, – уклав екс-заступник міністра інфраструктури.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!