Сьогодні Honda представляє CR-V шостого покоління на європейському ринку під час спеціальної церемонії для ЗМІ в Оффенбасі, Німеччина. Новий позашляховик зовні практично ідентичний своєму північноамериканському побратиму, хоча під капотом є деякі суттєві відмінності. До них ми дістанемося буквально за секунду, але спочатку – поглянемо на екстер’єр та інтер’єр.
Новий CR-V зберігає загальний силует свого попередника, але отримує нову характерну передню панель з великою решіткою радіатора, оточеною парою гладких фар. Кожен із двох доступних для Європи силових агрегатів має власний дизайн решітки радіатора. Позаду зміни порівняно з CR-V попереднього покоління менш помітні: задні ліхтарі зберегли свою основну форму, але отримали нову внутрішню графіку.
Ймовірно, важливішим є той факт, що новий CR-V виріс у всіх напрямках. Кросовер 2023 модельного року став ширшим, довшим і вищим, що забезпечує більше місця для пасажирів. Також на 18 відсотків побільшало місце для багажу.
Honda, здається, особливо пишається роботою, яку вона зробила з інтер’єром. На додаток до того, що салон став більш висококласним, ніж раніше, тепер він має кращу оглядовість завдяки нижчим переднім кутам і плоскому капоту. Це у поєднанні з великим склінням нового CR-V «підсилює відчуття відкритості та дає відчуття безпеки та впевненості всім пасажирам».
У той час, як американська модель має базовий 1,5-літровий двигун з турбонаддувом, на Старому континенті немає установки виключно з ДВЗ. Гібрид CR-V використовує 2,0-літровий двигун із циклом Аткінсона, який працює в парі з двома електродвигунами. Новий кросовер також отримує агрегат, що підключається для Європи, що поєднує в собі той же ДВС, два електродвигуни і акумуляторну батарею більшого розміру. Запас ходу лише на електроенергії становить до 82 км. Honda не надає додаткової інформації, хоча стверджує, що акумулятор можна повністю зарядити лише за 2,5 години..