Porsche додає ще одну нову версію в модельний ряд 718 Boxster . Цифри на номерному знаку цього нового Porsche 718 Spyder RS видають його величезну силу — 500 к.с. Така потужність високообертового шестициліндрового оппозитного двигуна 4.0 за передніми сидіннями цього кабріолету. Porsche 718 Spyder RS насправді є відкритою альтернативою Porsche 718 Cayman GT4 RS і, отже, чудовою версією того, що донедавна було найсильнішим 718 Boxster : 420-сильного 718 Spyder . 4,0-літровий двигун передає 500 л. та 450 Нм на задні колеса RS через автоматичну коробку передач PDK.
За 3,4 секунди родстер розганяється до швидкості 100 км/год. Найбільш вражаючим є те, що всього 10,9 секунди потрібно, щоб розігнатися з місця до 200 км/год. Його максимальна швидкість становить 308 км/год. Новинка отримала спеціальну вихлопну систему з нержавіючої сталі та додаткові вентиляційні отвори поряд із підголовниками. На відміну від Cayman GT4 RS , на задній частині Spyder RS немає спліттера. Тим не менш, найвідкритіший 718-й має спойлер «качиний хвіст» та прорізи для охолодження на передній частині.
Як і 718 Spyder , ця нова топ-версія RS має вигнуту задню частину та просту та легку конструкцію даху, яку потрібно «встановлювати» вручну. Цей м’який верх складається із двох частин, які можна зберігати в самій машині. Дах важить 18,3 кг, що майже на 8 кг менше, ніж у копії 718 Spyder , і навіть майже на 17 кг менше, ніж у іншого 718 Boxster . 718 Spyder RS має спортивну підвіску Porsche Active Suspension Management (PASM), занижену на 3 см, а також механічне блокування заднього диференціала.
Відповідно до традиції Porsche RS , 718 Spyder RS був максимально полегшений до 1 410 кг. Це робить його на 40 кг легше звичайного 718 Spyder . Він навіть легший за свого «близького брата» Cayman GT4 RS , хоча різниця в 5 кг невелика. За додаткову плату Porsche постачає пакет Weissach , що включає елементи з вуглецевого волокна та титанові насадки на вихлоп. Спортивне кермо, легкі ковшеподібні сидіння та логотипи Spyder RS входять до стандартної комплектації.