Toyota China оголосила про значне зниження цін на свій електричний позашляховик bZ4X у лютому, щоб збільшити продаж у Китаї. Зниження цін є значним: базова ціна тепер починається зі 169 800 юанів (24 800 доларів США), зниження становить 30 000 юанів (4 300 доларів США) або 15%. Два спільні підприємства FAW-Toyota та GAC-Toyota, які продають bZ4X, синхронізували коригування цін.
Незважаючи на вражаючі технічні характеристики, продажі Toyota bZ4X в Китаї нижче за очікування Toyota. Toyota продала 4794 автомобіля bZ4X у першому кварталі 2023 року в Китаї, у тому числі 1054 автомобілі у січні, 1549 автомобілів у лютому та 2191 автомобіль у березні. Продажі цієї моделі почали зростати через значне зниження цін у середині лютого. У першому кварталі Toyota продала в Китаї 5144 електромобілі разом з bZ4X та іншими моделями електромобілів.
Протягом першого кварталу в Китаї продано 891 000 електромобілів, а частка ринку Toyota становить близько 0,58%, що дозволило автовиробнику посісти 25 місце серед усіх брендів. Електромобілі становлять лише 1,5% у структурі продажів Toyota, тоді як частку деяких китайських брендів вже припадає понад 20%.
BZ4X доступний у двох різних версіях: передньопривідної версії з двигуном потужністю 203 к.с. та повнопривідної версії з двома двигунами потужністю 108 л.с. кожен. Передньопривідна версія розвиває 266 Нм крутного моменту, а повнопривідна – 337 Нм. Обидві версії поставляються з двома акумуляторними блоками, 50,3 кВт/год та 66,7 кВт/год, а версія 66,7 кВт/год забезпечує запас ходу до 615 км. Повнопривідна версія може розганятися від 0 до 100 км/год за 6,9 секунд.
Японські автовиробники відносно повільно виходять на ринок електромобілів: у першому кварталі 2023 року в Китаї було продано близько 9000 електромобілів, що становить близько 1% частки ринку. Навпаки, японські компанії займають 16% всього ринку, включаючи автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). Toyota продала 5144 електромобіля в Китаї в першому кварталі, тоді як Honda продала 3115, а Nissan продала 460.