Як і його попередники, Skoda Fabia поточного покоління мала стати більш практичним універсалом. Малолітражна модель з довгим дахом була офіційно анонсована в листопаді 2020 року тодішнім генеральним директором Томасом Шефером, але приблизно через рік від неї відмовилися. Чеський автовиробник ухвалив це рішення, щоб заздалегідь підготуватися до більш суворих норм викидів. Перенесемося у квітень 2023 року, і звичайний хетчбек Fabia теж опиниться під загрозою зникнення.
У бесіді з Autocar глава Skoda Клаус Зеллмер визнав, що оновлення Fabia для відповідності нормам Євро-7 зробить суперміні занадто дорогим, і люди більше не будуть його купувати. Ймовірно, автовиробникові “не вийде” зберегти хетчбек B-сегмента за доступною ціною. Те саме ми чули від очільника Volkswagen про споріднений Polo.
Не будемо забувати, що Audi вже оголосила, що припинить випуск A1 наприкінці цього покоління, тож, схоже, VW Group готується до не такого віддаленого майбутнього без маленького автомобіля з ДВЗ. SEAT нічого не сказав про те, що він має намір робити з Ibiza.
VW заявив, що йому доведеться додати 5000 євро до ціни Polo після доопрацювання невеликого автомобіля, щоб він відповідав нормам Євро-7. Та ж історія має бути і з Fabia, і Ibiza, оскільки всі три автомобілі побудовані на одній і тій же платформі MQB-A0, яка також лежить в основі більшої Skoda Scala. Тим часом, Європейська комісія згадує, що це коштуватиме автовиробникам лише 304 євро, тож очевидно, що чиїсь розрахунки далекі від істини.
Fabia, Polo та Ibiza зіштовхнуться з внутрішньою конкуренцією з боку невеликих електромобілів, які VW Group планує випустити у 2025 році за стартовою ціною в Європі від 25 000 євро. Їх уже анонсували новими Skoda Small, VW ID2.all і Cupra UrbanRebel.