Кінець епохи: виробництво Ford Mustang покоління S550 припинено. Останнім складальний завод у Флет-Році, поклавши край восьмирічному циклу, 6 квітня залишило купе з 2,3-літровим двигуном EcoBoost, пофарбоване в білий колір Oxford.
S550 вперше зійшов з конвеєра у липні 2014 року. Він замінив старіючий S-197 II , який сам по собі є оновленою версією першого Mustang у стилі ретро, S-197 . Хоча дизайн був дуже схожий, S550 був технологічно кращим завдяки стандартній незалежній задній підвісці і більш складному шасі. Також з’явився чотирициліндровий двигун EcoBoost, який замінив архаїчні двигуни V6, що використовувалися у попередніх моделях нижнього рівня.
Ford Mustang S550 завжди був фаворитом серед шанувальників по всьому світу завдяки вигідній ціні та доступній продуктивності. З кузовами купе та кабріолет, а також з різними варіантами двигуна та трансмісії покупці могли адаптувати поні-кар до своїх смакових та фінансових запитів. Покоління S550 було першим Mustang, доступним за кордоном. Він також породив кілька легендарних високопродуктивних моделей, у тому числі орієнтований на трек Shelby GT350 , брутальний GT500 та культовий Bullitt.
Тепер цей Mustang повинен поступитися місцем моделі наступного покоління, автомобілю, який обіцяє продовжити спадщину у плані продуктивності та стилю. Показаний минулого року, S650 був оновлений і набув більш сучасного вигляду. Але з будь-якого ракурсу це безпомилково Mustang. 2,3-літровий EcoBoost і 5,0-літровий Coyote V8, як і раніше, доступні, як і механічна коробка передач для V8, звичайно.