Концепт Lexus RZ Outdoor дебютує на автосалоні в Шанхаї як більш позашляхова версія електричного кросовера бренду. Хоча це всього лише одиничний екземпляр, компанія хоче показати, на що здатна модифікація моделі для пригод на бездоріжжі.
Концепція Outdoor починається з Lexus RZ450e. Модель оснащена великою кількістю додаткового освітлення, включно зі смугою в нижній частині бампера, лампами на зовнішніх краях носової частини та світлодіодною смугою над лобовим склом. Капот і кузов кросовера пофарбовані в чорний глянець. Більша частина кузова виконана в пісочно-бежевому кольорі, який Lexus називає Regolith, а нижня частина – в атласно-чорному. Ззаду є тримач для велосипеда.
Концепція Outdoor оснащена чорними колесами з вісьмома спицями і масивними позашляховими шинами 265/60R18 BFGoodrich. Lexus також зазначає, що висота дорожнього просвіту збільшена на 20 міліметрів. Під передньою і задньою частиною встановлено спеціальні захисні пластини. Молдинги вікон виконані з чорної нержавіючої сталі.
RZ450e оснащений двома електродвигунами загальною потужністю 308 к.с. Це дозволяє йому розігнатися до 100 км/год за 5,0 секунди.
У Lexus є акумуляторна батарея на 71,4 кіловат-години, яка забезпечує максимальний запас ходу в 350 км. Ця відстань скорочується до 315 км з доступними 20-дюймовими колесами. Система може здійснювати швидку зарядку постійним струмом потужністю 150 кіловат.
Lexus уже продемонстрував протилежність Outdoor Concept, представивши RZ Sport Concept на Токійському автосалоні. Його кузов мав розширювачі крил, оновлені бампери та спойлер із вуглецевого волокна. Підвіска була на 35 міліметрів нижчою за стандартну. Замість стандартного електродвигуна потужністю 107 к.с. (80 кВт) ззаду новинка отримала агрегат потужністю 201 к.с. (150 кВт).