Навіть у виробників із гарною репутацією є невдачі. Експерти назвали найпроблемніші двигуни різних брендів.
Відкривають антирейтинг двигуни Toyota та Lexus. Власникам Lexus IS і RS знайомі не надто надійні бензинові V-подібні «шістки» 2GR об’ємом 2,5 і 3,5 літра. Найменший з них страждав від абразивного зносу через негерметичний короб повітряного фільтра, а більший — від недостатнього охолодження циліндрів.
На другому місці знаходиться серія бензинових турбомоторів M271 на 1,6 та 1,8 літра. Ними оснащувалися седани Mercedes-Benz C- та E-класу з 2002 по 2015 роки. У агрегатів виходив з ладу ланцюг ГРМ вже через 100 тис. км, також мотори страждали нагаром у циліндрах, мимовільними попаданнями палива в олію та іншими проблемами.
Є невдалі екземпляри і BMW. З 2004 по 2011 роки марка випускала лінійку рядних бензинових «шісток» N52 об’ємом 2,5 та 3,0 літра. Обидва агрегати зарекомендували себе як «пожирачі» олії, адже навіть за час обкатки йшло до 1,5-2 літрів на 1000 км.
Далі йде компанія Volkswagen. Марка вже друге десятиліття намагається вирішити проблеми з турбомоторами TSI об’ємом 2,0, 1,8 та 1,4 літра. Всі ці агрегати відрізняються швидким зносом ланцюга ГРМ, а також дуже вразливою турбіною, яка виходить з ладу через масляне голодування та облома поршнів вже за 150-200 тис. км.
Замикають антирейтинг агрегати Audi лінійки V6 EA837 об’ємом 2,4 та 2,8 літра, які встановлювалися на машини в середині 2000-х років. Вони славилися задирами в циліндрах, що з’являлися через тендітний силуміновий блок. Справа в тому, що блок призначений для ідеального палива та олії, яку передбачалося замінювати кожні 6-8 тис. км. Зрозуміло, таких рекомендацій дотримуватися неможливо.