У минулому році Volvo Cars випустила 615121 автомобіль. Порівняно з 2021 роком, йдеться про 12-відсоткове зниження виробництва. Причини криються у порушенні ланцюжків поставок, дефіциті компонентів та ковидних обмежень у Китаї.
Особливістю минулого року стало триразове збільшення частки повністю електричних моделей Volvo в загальному обсязі продажів компанії – з 3,7 до 10,9%.
Основний обсяг продажів скандинавської марки припав на ринок Європи, де було продано 247 413 нових Volvo. Однак цей результат виявився на 15,7% нижчим за торішній.
Другим за значимістю для компанії став ринок Китаю. Тут шведам вдалося продати 162 322 нових автомобіля, і це -5,4% до АППГ. У США продажі Volvo впали на 16,5% – до 102 038 одиниць.
Світовим бестселером вкотре став XC60 – таких планетою розійшлося 195 338 од. (2021-го – 215 635 од.). У трійку топових моделей також увійшли XC40 (169 206 од.) та XC90 (97 130 од.).
Нагадаємо, що з 2030 року Volvo Cars має намір продавати виключно електромобілі. В даний час у модельній програмі компанії присутні 2 “чистих” автомобіля: відповідна версія XC40 і C40. Цього року на модельний портфель чекає поповнення в особі великого позашляховика EX90, за яким повинні слідувати й інші електричні автомобілі.