Tesla оштрафована на 2,2 мільйона доларів у Південній Кореї. За заявою місцевого антимонопольного регулятора компанія перебільшила запас ходу своїх автомобілів на одному заряді, точніше, не попередила про те, що в холодну погоду він помітно скорочується.
Зокрема, корейська комісія з сумлінної торгівлі (KFTC) заявила, що Tesla з серпня перебільшувала “дальність пробігу своїх автомобілів на одній зарядці, їхню паливну економічність порівняно з бензиновими автомобілями” на своєму офіційному місцевому веб-сайті. У заяві KFTC стверджується, що запас ходу автомобілів Tesla в холодну погоду скорочується на 51%, порівняно з тим, що рекламується в інтернеті, пише AutomotiveNews .
На своєму веб-сайті Tesla надає поради щодо зимового водіння, такі як попереднє прогрівання салону із зовнішніми джерелами живлення та використання оновленої програми Energy для контролю енергоспоживання, але не згадує про втрату запасу ходу при мінусових температурах.
У 2021 році південнокорейська споживча група Citizens United for Consumer Sovereignty, посилаючись на дані міністерства навколишнього середовища країни, заявила, що запас ходу більшості електромобілів падає до 40% за низьких температур, коли батареї необхідно нагрівати, при цьому найбільше страждає Tesla.
Проблема продуктивності електромобілів за екстремальних температур широко відома, хоча електромобілі популярні на таких ринках, як Норвегія, де чотири з п’яти автомобілів, проданих минулого року, були з батарейним живленням, а в лідерах саме Tesla.
Дослідження 4200 електромобілів усіх марок, проведене канадським постачальником телематичних послуг Geotab у 2020 році, показало, що у більшості моделей спостерігається аналогічне падіння дальності дії в холодну погоду, насамперед тому, що батарея також використовується для обігріву салону. Дослідження показало, що при температурі трохи вище +20 ° С середній електромобіль перевершив заявлений запас ходу, але при -15 ° С далекобійність в середньому склала 54% заявленої.