9 із 15 кросоверів провалили краш-тест після посилення вимог до безпеки

Час читання: 2 хв.
0

Американський Страховий інститут безпеки дорожнього руху (IIHS) дещо змінив стандартний краш-тест на лобове зіткнення з частковим перекриттям. В результаті, для 9 із 15 кросоверів випробування закінчилося повним провалом. У попередній версії тесту вони отримали максимальну оцінку «Добре».

Експерти IIHS рік у рік посилюють програму краш-тестів, змушуючи автовиробників продовжувати вдосконалювати безпеку своїх моделей. На цей раз модифікації зазнав тесту на лобове зіткнення з частковим перекриттям. У попередній версії автомобіль, що рухається зі швидкістю 64 км/год, врізався в бар’єр, що складається з алюмінієвих стільників. Зона удару склала 40% від загальної ширини автомобіля та знаходилася з боку водія. В оновленому тесті за водієм помістили манекен, що зображує мініатюрну жінку або 12-річну дитину.

В результаті, з 15 випробуваних раніше кросоверів пройти тест, отримавши «п’ятірки», змогли лише два автомобілі: Ford Escape та Volvo XC40. Результат Toyota RAV4 оцінили на “четвірку” або “прийнятно”. Ще трьом автомобілям поставили прикордонну оцінку: Audi Q3, Nissan Rogue (X-Trail) та Subaru Forester. Інші дев’ять новий тест провалили, отримавши найнижчі бали: Mazda CX-5, Mitsubishi Eclipse Cross, Honda CR-V та Honda HR-V, Jeep Compass та Jeep Renegade, Hyundai Tucson, Buick Encore, Chevrolet Equinox.

Реклама

Цікаво, що всі випробувані автомобілі мали загальну оцінку «добре» у попередній версії краш-тесту. Додаткова вимога до безпеки задніх пасажирів радикально змінила уявлення про їхню безпеку. Експерти кажуть, що виробники після 2007 року дбали лише про безпеку передніх пасажирів. У автомобілях, випущених після цієї дати, ризик смертельного результату ззаду на 46% вищий, ніж спереду.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!