Ринок уживаних електромобілів у Європі зараз переживає спад. За даними консалтингової компанії Berylls, електрокари втрачають у ціні майже вдвічі швидше, ніж автомобілі з бензиновими двигунами. Через три роки їхня залишкова вартість у середньому на 6 400 євро нижча, ніж у порівнянних моделей з ДВЗ.
У Німеччині, де ринок уживаних авто вважається найзрілішим, електромобілі складають лише 3% усіх угод купівлі-продажу. Дилери відзначають збільшення складських запасів і змушені знижувати ціни. Наприклад, BMW i3 із пробігом менше 100 тисяч кілометрів сьогодні можна придбати за 9-15 тисяч євро, що втричі дешевше від первісної вартості.
Головною причиною низького попиту залишаються сумніви покупців щодо надійності батарей. За даними Dekra, 64% опитаних не готові купувати електромобілі з пробігом через страх перед зниженням ємності акумулятора та реального запасу ходу.
Експерти вважають, що без офіційних перевірок стану батарей та розширеної гарантії ринок уживаних електрокарів ризикує надовго залишитися застійним, навіть незважаючи на зростаючу популярність нових електромобілів 2025 року.




