Охочих переводити свої автомобілі на газ стає дедалі менше, зазначає експерт. Ось три важливі тенденції, на які звертає увагу експерт.
Перша тенденція – метанові заправки закриваються. Відкрити автомобільну газову наповнювальну компресорну станцію (АГНКС) нескладно та недорого, оскільки держава виділяє на це добрі субсидії. Однак, як і скрізь, є інший бік медалі: утримання такої станції нерентабельне. Як підтвердження своїх слів експерт навів статистичні дані. Так, якщо у 2020 році в нашій країні налічувалося 743 АГНКС, то тепер їх лише 635. Причому тільки цієї осені закрилося 20 АГНКС. Закачувати газ у балони автомобілів стало більш проблематично.
Друга тенденція – скромний автопарк. Сергій Зінов’єв пояснив, щоб газові станції стали вигідними для бізнесу, машин, що працюють на метані, має бути більше. Тобто наявних на сьогоднішній день 1,5 млн. машин на газі недостатньо, щоб мережа АГНКС збільшувалася. Звісно, цифра вражає. Але не відсоток — це лише 3,2% від російського автопарку, який налічує 44 млн. автомобілів. Більше того, далеко не всі ці машини застосовують як паливо саме метан.
Третя тенденція – розвиток електромобілів. Паралельно з програмою переведення транспорту на газ просуваються і електромобілі, на купівлю яких передбачені субсидії від держави.