Електрокари потихеньку починають освоювати ринок. Відсутність двигуна внутрішнього згоряння серйозно спрощує обслуговування, але є електрокари і свої нюанси.
Власники електрокарів позбавлені необхідності змінювати компоненти мотора через знос в результаті тертя, змінювати технічні рідини в звичному обсязі і обслуговувати коробку передач. Ми розібралася, які процедури потрібно проводити і з яким інтервалом. Найголовніше, перед початком будь-яких робіт не забути знеструмити всі системи. Залежно від моделі авто, це можна зробити, знявши клеми з акумулятора або натиснувши одну кнопку розмикача маси.
Система охолодження може бути повітряною (рідше) і рідинною (частіше). У другому випадку рідину, що охолоджує, рекомендують міняти кожні 60 – 70 тисяч кілометрів пробігу. Міняти технічну рідину в редукторі, що відповідає за передачу моменту, що крутить, доведеться раз в 50 – 60 тисяч кілометрів. Акумулятор, що запускає високовольтну тягову батарею, потрібно міняти кожні 3-5 років, а саму батарею – кожні 8-10 років. Крім того, треба регулярно чистити клеми та проводку від бруду.
В електромобілях частіше застосовується ефективне гальмування двигуном, тому колодки треба міняти значно рідше. Гальмівна рідина змінюється один раз на 4 – 5 років. Обслуговування підвіски та системи кондиціювання практично не відрізняється від звичних автомобілів із ДВЗ.